نقد و نمرات اولیه فیلم Strange Darling 2024 منتشر شد

اخیراً نقد و نمرات اولیه فیلم Strange Darling 2024 (عزیز عچیب) به نویسندگی و کارگردانی جی تی مولنر (JT Mollner) منتشر شد.

فیلم Strange Darling یکی از جدیدترین فیلم‌های هالیوودی است که در سال 2023 توسط «جی تی مولنر» ساخته شده و بازیگرانی چون «ویلا فیتزجرالد»، «کایل گلنر»، «باربارا هرشی» و «اد بگلی جونیور» در آن ایفای نقش می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فیلم Strange Darling 2024

داستان فیلم در مناطق روستایی اورگن جریان دارد و درباره‌ی مرد و زنی است که درگیر یک رابطه یک شبه می‌شوند که به یک بازی مرگبار موش و گربه تبدیل خواهد شد. فیلم به شش بخش روایتی تقسیم شده که به صورت غیرخطی به نمایش در می‌آیند و به عنوان بازنمایی اوج یک دوره قتل‌های زنجیره‌ای در غرب ایالات متحده ارائه می‌شود.

فیلم عزیز عجیب در تابستان 2022 به صورت 35 میلی‌متری در لوکیشن‌های اورگن فیلم‌برداری شد و «جیووانی ریبیزی» که این اولین تجربه او به عنوان فیلم‌بردار بود، این وظیفه را بر عهده داشت.

نمرات اولیه فیلم Strange Darling 2024

این فیلم اولین بار در جشنواره Fantastic Fest 2023 در آستین تگزاس به نمایش درآمد و در 23 اوت 2024 (2 شهریور 1403) به صورت محدود در سینماهای ایالات متحده توسط «Magenta Light Studios» اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است.

Strange Darling در وب سایت Metacritic نمره 82 از 100، در وب سایت Rotten Tomatoes نمره 96 از 100 و در وب سایت IMDB نمره 7.8 از 10 دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Strange Darling 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *