تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Trap 2024 مشخص شد

کمپانی برادران وارنر، چندی پیش، تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Trap 2024 جدیدترین ساخته «ام. نایت شیامالان» را به صورت رسمی اعلام کرد.

فیلم تله از تاریخ 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403) در پلتفرم‌های دیجیتال مختلف از جمله Amazon Prime Video، AppleTV، Google Play، Fandango At Home و دیگر سرویس‌هایی که امکان خرید و اجاره فیلم‌ها را فراهم می‌کنند، در دسترس خواهد بود. همچنین شما عزیزان می‌توانید این فیلم را در این تاریخ با عضویت در کانال تلگرامی فیگار دریافت کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Trap 2024 مشخص شد

نسخه‌های دیجیتال، 4K UHD و بلوری فیلم تله شامل ویژگی‌هایی خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه‌ای از صحنه‌های حذف شده اشاره کرد. فیلم Trap محصول سال 2024، یک تریلر روانشناختی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «ام. نایت شیامالان» است.

در این فیلم که بازیگرانی همچون «جاش هارتنت»، «آریل دوناگیو»، «سالکا نایت شیامالان»، «هیلی میلز» و «آلیسون پیل» به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم داستان یک قاتل زنجیره‌ای روایت می‌شود که در حالی که پلیس به دنبال دستگیری اوست، به همراه دخترش به یک کنسرت می‌رود

فیلم Trap 2024

این فیلم در تاریخ 24 ژوئیه 2024 (3 مرداد 1403) در نیویورک سیتی برای نخستین‌بار به نمایش درآمد و پس از آن در تاریخ 2 اوت 2024 (12 مرداد 1403) توسط برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) در ایالات متحده اکران شد. تله نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و تاکنون 64.1 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های «ام نایت شیامالان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *