آیا جوکر زنان توقیف شده است؟

در روزهای اخیر، گزارش‌هایی مبنی بر احتمال توقیف و بایگانی شدن برنامه جوکر زنان در حال منتشر شدن است که گویا صحت ندارد و باید منتظر ساترا ماند.

برخی از منابع خبر داده‌اند که دلیل عدم پخش قسمت سوم این برنامه در تاریخ 31 شهریور که به بهانه اربعین حسینی صورت گرفته، ممکن است نشان‌دهنده احتمال توقیف آن باشد؛ خصوصاً با توجه به فاصله زمانی چند روزه تا اربعین.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیا جوکر زنان توقیف شده است؟

گفته می‌شود کمپین‌هایی برای جلوگیری از پخش این فصل تشکیل و نگرانی‌هایی از سوی عده‌ای درباره تأثیرگذاری بانوان در خنداندن تماشاگران مطرح شده است. از همان ابتدا، حضور بانوان در جوکر 2 با بحث‌ها و حواشی متعددی همراه بود و به نظر می‌رسد پخش سریع این برنامه قبل از پایان ماه صفر، با هدف کاهش این حواشی صورت گرفته باشد.

جوکر بانوان از حمایت‌های گسترده‌ای از سوی هنرمندان و رسانه‌ها برخوردار شده است و امید می‌رود که با پیگیری‌های لازم، این فصل پرطرفدار از برنامه جوکر بتواند همچنان به پخش خود ادامه دهد و از محدودیت‌ها رهایی یابد.

جوکر زنان

با وجود هشدارهای کتبی که به مدیران مسئول رسانه‌های نماوا و فیلیمو داده شده بود، برنامه و سریال مورد نظر برخلاف قوانین منتشر شده‌اند. این اقدام منجر به طرح شکایت سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در مراجع قضایی شده است.

اکنون انتظار می‌رود مراجع قضایی بر اساس مصوبه «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده، با هرگونه تخلف قانونی مقابله کنند تا از تکرار این گونه اقدامات غیرقانونی جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توقیف شدن این برنامه توسط ساترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *