فصل چهارم سریال تد لاسو ساخته می‌شود

در یک گام بزرگ برای فصل چهارم سریال تد لاسو ، استودیوی برادران وارنر تلویزیون قراردادهای سه بازیگر اصلی را که تحت حمایت اتحادیه بازیگری بریتانیا بودند را تمدید کرده است.

این سه بازیگر شامل «هانا وادینگهام» در نقش «ربکا والتون»، صاحب ای‌اف‌سی ریچموند، «برت گلدستاین» در نقش «روی کنت» و «جرمی سوئیفت» که نقش مدیر برنامه فوتبال «لزلی هیگینز» را بازی می‌کند، می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل چهارم سریال تد لاسو ساخته می‌شود

پس از تمدید این سه بازیگر، انتظار می‌رود که استودیو با سایر اعضای بازیگران فصل چهارم تد لاسو که با قراردادهای SAG-AFTRA قرارداد داشتند و گزینه‌های آن‌ها منقضی شده است، تماس بگیرد تا معاملات جدیدی انجام دهند.

علاوه بر بازیگران، تهیه‌کنندگان اجرایی که شامل «جیسون سودیکیس» (تد لاسو) و «برندان هانت» (مربی ریش) می‌شوند نیز حضور خواهند داشت.

مشخص نیست که کدام ستاره‌های دیگر ممکن است به فصل چهارم سریال Ted Lasso اضافه شوند؛ اما همه بازیگران بارها گفته‌اند که اگر فرصتی پیش بیاید، از تکرار نقش‌های خود خوشحال خواهند شد.

فصل چهارم سریال تد لاسو

سریال تد لاسو داستانی جذاب و دلنشین درباره یک مربی آمریکایی فوتبال آمریکایی است که برای هدایت یک تیم فوتبال در لیگ برتر انگلیس به این کشور می‌آید. «تد لاسو»، با بازی «جیسون سودیکیس»، مردی مهربان، خوش‌بین و با اعتماد به نفس است که با وجود نداشتن تجربه قبلی در فوتبال، با اشتیاق و انگیزه‌ای فراوان به دنبال موفقیت تیم جدیدش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *