ماجرای ویدیوی پورنوگرافی جنا اورتگا که برای خودش ارسال شد چیست؟

جنا اورتگا (Jenna Ortega)، بازیگر جوان و معروف هالیوود، به تازگی درباره تجربیات شخصی‌اش با جنبه‌های منفی هوش مصنوعی صحبت کرده است.

در یک گفت‌وگو در پادکست The Interview برای «نیویورک تایمز»، این بازیگر سریال ونزدی به یاد آورد که در دوران نوجوانی‌اش با محتوای نگران‌کننده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده بود که او را مجبور کرد حساب توییتر خود که اکنون با نام ایکس (X) شناخته می‌شود را ببندد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ماجرای ویدیوی پورنوگرافی جنا اورتگا چیست؟

او گفت:

من از هوش مصنوعی متنفرم. آیا دوست داشتم وقتی 14 ساله بودم و به‌خاطر ضرورت، یک حساب توییتر ساختم و محتوای ویرایش‌شده‌ی ناپسندی از خودم به عنوان یک کودک دیدم؟ نه. این وحشتناک است. این فاسد است. این اشتباه است.

علاوه بر دیدن تصاویر مستهجن تولید شده توسط هوش مصنوعی از خودش در دوران نوجوانی، او اشاره کرد که اولین پیام خصوصی‌ای که وقتی 12 ساله بود دریافت کرد، یک عکس ناخواسته از اندام تناسلی یک مرد که تنها آغاز مشکلاتش بود.

«اورتگا» توضیح داد:

من قبلاً آن حساب توییتر را داشتم و به من گفته شد که باید این کار را انجام دهم، باید تصویر خودم را بسازم. او حدود دو یا سه سال پیش و بعد از انتشار سریال ونزدی و هجوم تصاویر و عکس‌های غیرمعقول تصمیم گرفت آن حساب را حذف کند.

جنا اورتگا
ماجرای ویدیوهای پورنوگرافی بازیگر ونزدی

این بازیگر گفت که این عکس‌های منزجرکننده او را ناراحت و ناراضی می‌کردند و به همین دلیل آن حساب را حذف کرد، زیرا نمی‌توانست چیزی بگوید بدون اینکه با چنین محتوایی روبرو شود. او یک روز از خواب بیدار شد و به این نتیجه رسید که دیگر به آن نیاز ندارد و آن را رها کرد.

اورتگا، 21 ساله، اعتراف کرد که هنوز در حال یادگیری چگونگی محافظت از خود است، به ویژه در حرفه‌ای که همیشه نگاه‌ها بر روی اوست. یکی از راه‌هایی که به او کمک کرده، اجتناب از استفاده زیاد تلفن همراه است.

او گفت:

من همیشه در حال راه رفتن هستم. اگر کنجکاو هستید که من چه می‌کنم، یا اگر والدینم کنجکاو باشند، اگر در محل کار نباشم یا در جلسه‌ای نباشم، بیرون هستم، در حال قدم زدن. من در یک جای تصادفی هستم، یا در یک مزرعه دراز کشیده و چرت می‌زنم.

این بازیگر افزود:

من واقعاً تلاش می‌کنم که اینقدر خودم را نقد نکنم یا خودم را برای چیزهایی که در کل دنیا و با توجه به اخبار و چیزهایی که می‌بینید، واقعاً اهمیت ندارند، سرزنش نکنم. من باید الآن خیلی خوشحال باشم. خیلی خوشحال و نیستم. و باید باشم. و سعی می‌کنم به خودم یادآوری کنم که باید لذت ببرم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این صحبت‌های «جنا اورتگا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *