پشت پرده چاقو خوردن صابر ابر توسط ب.ب چیست؟

اخیراً اتفاقات بسیار وحشتناکی برای صابر ابر بازیگر مطرح سینمای ایران رخ داده که می‌خواهیم به پشت پرده و جزئیات این ماجرا بپردازیم.

«صابر ابر»، بازیگر مطرح سینمای ایران، در یک پست اینستاگرامی که روز جمعه (دوم شهریورماه) منتشر کرد، به وجود تهدیداتی علیه خود اشاره داشت و اعلام کرد که اگر هر اتفاقی برایش بیفتد، مسئول آن فردی با نام «ب.ب» خواهد بود. برای مشاهده استوری و جزئیات صحبت‌های او در مورد این شخص به لینک زیر مراجعه کنید.

صابر ابر: جان من و خانواده ام در خطر است


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


چاقو خوردن صابر ابر

«مرتضی کلهری»، وکیل «صابر ابر»، در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد توضیح داد که این مشکلات از زمانی آغاز شد که «ابر» ملکی را در خیابان میرزای‌شیرازی تهران برای راه‌اندازی یک کافه اجاره کرد.

مالک پس از آغاز بازسازی، به طور مکرر به شهرداری و ادارات مراجعه نموده و ادعای شراکت با ابر را مطرح کرده بود. همچنین او پیشنهاد شراکت به «ابر» داده که با رد این پیشنهاد، مشکلات بیشتری آغاز شد. مالک به طور مداوم به ساختمان مراجعه و مزاحمت‌هایی برای تیم اجرایی ایجاد کرده است.

این فرد سپس تلاش کرد با ارسال اسکرین‌شات‌ها و تصاویر مجازی از صفحات ابر به پلیس فتا، وی را به ایجاد مراکز فساد متهم کند، اما این اتهامات نتیجه‌ای نداشت و قرار منع تعقیب صادر شد.

صابر ابر

«کلهری» همچنین اعلام کرد که در پی این مزاحمت‌ها، «ابر» از مالک شکایت کرده و خواستار فسخ قرارداد اجاره شده است. پس از وصول ابلاغیه، این فرد یک شب به «ابر» حمله کرده و با دسته چاقو به صورت و گیجگاه وی ضرباتی وارد کرده است. این موضوع به پلیس گزارش شده و شکایتی مجدد علیه فرد مذکور تنظیم شده، اما او با قرار وثیقه آزاد است.

روز چهارشنبه 31 مردادماه، فردی با موبایل «صابر ابر» تماس گرفته و خود را مامور پست معرفی کرده بود، اما بعدا مشخص شد که این فرد در واقع مامور کلانتری 107 فلسطین بوده و خارج از حوزه کاری خود به محل کار «ابر» رفته است. این مامور ابتدا کارت شناسایی ارائه نکرده و یک برگ خالی تحویل «ابر» داده است. در طول این ماجرا، فرد مذکور، مامور را به تیراندازی و استفاده از اسپری فلفل تحریک کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتفاقات اخیر که برای «صابر ابر» رخ داده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *