تریلر بخش دوم فصل چهارم سریال امیلی در پاریس منتشر شد

نتفلیکس چندی پیش تریلر بخش دوم فصل چهارم سریال امیلی در پاریس را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که در این فصل همه‌چیز به رم ختم خواهد شد.

در تریلر بخش دوم فصل چهارم سریال Emily In Paris ، جمله‌ای جذاب نمایش داده می‌شود:

گاهی هر چیزی که نیاز داری، یک دیدگاه تازه است.

این جمله در میان صحنه‌هایی از «امیلی» (با بازی لیلی کالینز) در کنار «گابریل» (لوکاس براوو) و «کامی» (کامی رازات) در فرانسه‌ی برفی و همچنین «ژنویاو» (تالیا بسون) که به عنوان کارمند جدید در ساووآ استخدام شده است، پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بخش دوم فصل چهارم سریال امیلی در پاریس منتشر شد

در تریلر فصل چهارم سریال امیلی در پاریس ، تنش‌ها بین «امیلی» و «گابریل» شدت می‌گیرد، چرا که «کامی» هنوز حقیقت را درباره باردار نبودنش به نامزد سابق خود نگفته است.

در همین حال، ممکن است «مارچلو» (اوجنیو فرانچسکینی) به چیزی بیشتر از یک همکار تجاری برای «امیلی» تبدیل می‌شود. او ابتدا به پاریس آمده بود تا فرصت‌های تجاری جدیدی را کشف کند. ماجراجویی «امیلی» با «مارچلو»، رابطه «ژنویاو» با «گابریل»، مواجهه «سیلوی» با «امیلی» و بسیاری از اتفاقات دیگر، 12 سپتامبر 2024 (22 شهریور 1403) در نتفلیکس آغاز خواهد شد.

 

 

«ساموئل آرنولد» (ژولین)، «برونو گویری» (لوک)، «ویلیام آبادیه» (آنتوان لامبرت) و «لوسین لاویسکونت» (آلفی) نیز برای فصل چهارم بخش دوم سریال بازخواهند گشت.

این سریال توسط «دارن استار» خلق، تولید و نویسندگی شده است و تهیه‌کنندگان اجرایی آن «تونی هرناندز»، «لیلی برنز»، «اندرو فلمینگ»، «آلیسون براون» و «رابین شیف» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال امیلی در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *