فیلمبردای فیلم Nobody 2 آغاز شد + تصاویر

اخیراً اعلام شد که فیلمبردای فیلم Nobody 2 (هیچکس) با بازی باب ادنکیرک (Bob Odenkirk) که ژانر اکشن دارد، به‌طور رسمی آغاز شده است.

فیلم‌ساز «تیمو تجاهجانتو» به‌تازگی اولین تصاویر پشت‌صحنه فیلم هیچکس 2 را منتشر کرده است. او روز دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس (که قبلاً به نام توییتر شناخته می‌شد) تصاویری از فیلمبرداری این فیلم را به اشتراک گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبردای فیلم Nobody 2 آغاز شد

در یکی از این عکس‌ها، او در کنار «دیوید لیچ»، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های Nobody دیده می‌شود و در تصویر دیگر، او همراه با «باب ادنکیرک»، ستاره فیلم Nobody در آسانسور است.

در مورد دنباله این فیلم، نویسنده Nobody، «دریک کولستاد» به مجله Empire گفته بود:

حتی قبل از شروع فیلم‌برداری قسمت اول، ما درباره دنباله آن فکر می‌کردیم، مثل اینکه کجا می‌توانیم برویم؟ چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ این کار لذت‌بخش است، چون واقعاً معتقدم که بهترین ایده‌ها پیروز می‌شوند و زمانی که در سن 11 سالگی با دوستانت بازی می‌کردی یا ویدئو گیم می‌زدی، می‌گفتی می‌دانی چه چیزی باحال است؟ اگر «بوبا فت» با فلان شخص مبارزه کند. اینجا همان جایی است که با Nobody 2 هستیم.

تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری Nobody 2 را مشاهده کنید:

فیلم Nobody 2
پشت صحنه Nobody 2
فیلم Nobody 2
پشت صحنه Nobody 2

فیلم Nobody داستان «هیچکس» یا همان «هاچ» (با بازی ادنکیرک) را روایت می‌کرد، پدری که توسط دیگران نادیده گرفته شده و به‌عنوان یک همسر و پدر برای خانواده‌اش شناخته می‌شود. او در برابر ناملایمات زندگی واکنش خاصی نشان نمی‌داد و همیشه آرام بود؛ اما وقتی دخترش دستبند گربه محبوبش را گم کرد و «هاچ» نتوانست از خانواده‌اش در مقابل یک سرقت محافظت کند، به نقطه‌ای رسید که کسی انتظارش را نداشت. او از یک پدر عادی به یک، با انتقام‌گیری انفجاری از دشمنانش، از یک هیچکس به یک شخص مهم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Nobody چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *