کیت وینسلت به سریال The Spot پیوست

«کیت وینسلت» در سریال The Spot پلتفرم و استودیو «هولو»، ساخته «اد سولومون» و شرکت «A24»، به عنوان نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازد.

کیت وینسلت در سریال جدید The Spot که توسط نویسنده و تهیه‌کننده «اد سولومون» و شرکت تولیدی «A24» ساخته شده است، نقش اصلی را ایفا می‌کند. این سریال که به صورت مستقیم به تولید تبدیل شده، در 19 سپتامبر (29 شهریور) در پلتفرم «هولو» به نمایش درآید و شامل نه قسمت خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیت وینسلت به سریال The Spot پیوست

بر اساس توضیحات رسمی، داستان The Spot درباره یک جراح موفق (با بازی وینسلت) و همسرش است که شروع به شک کردن در مورد دخالت او در مرگ یک کودک در حادثه ضرب و شتم می‌کنند. این شک و تردید آنها را به جستجویی برای حقیقت می‌کشاند که به شبکه‌ای از سوءظن‌ها و اسرار تاریک تبدیل می‌شود و رابطه‌شان را تحت فشار قرار می‌دهد. در این مسیر، آنها با احتمال گناه و خیانت پنهان مواجه می‌شوند.

سریال The Spot

«اد سولومون» به عنوان نویسنده، تولیدکننده اجرایی و مدیر نمایش (showrunner) این سریال فعالیت می‌کند. «کیت وینسلت» علاوه بر بازیگری، تحت نام تولیدی خود «Juggle Productions» نقش تهیه‌کننده اجرایی را بر عهده دارد. شرکت «A24» به همراه 20th Television به عنوان تولیدکنندگان اصلی این پروژه همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Spot چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *