مدت زمان چهار قسمت ابتدایی سریال پنگوئن مشخص شد

جزئیات نام و مدت زمان چهار قسمت اول سریال پنگوئن مشخص شده است که هر قسمت حدود یک ساعت به طول می‌انجامد و در ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از سریال جدید پنگوئن درز کرده که نشان می‌دهد نام و مدت زمان چهار قسمت اول این سریال مشخص شده است. بر اساس این اطلاعات، میانگین زمان هر قسمت حدود یک ساعت خواهد بود. قسمت اول سریال با نام After Hours به مدت 67 دقیقه، قسمت دوم با نام Inside Man به مدت 56 دقیقه، قسمت سوم با نام Bliss به مدت 59 دقیقه و قسمت چهارم با نام Cent’Anni به مدت 58 دقیقه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مدت زمان چهار قسمت ابتدایی سریال پنگوئن مشخص شد

سریال جذاب پنگوئن به کارگردانی «مت ریوز» است که او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد. «لورن لفرانک»، نویسنده سریال‌های Impulse و Agents of SHIELD، وظیفه ساخت سریال را بر عهده دارد. این سریال در 8 قسمت ساخته شده و از شبکه «مکس» پخش می‌شود. «کریگ زوبل»، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown، سه قسمت اول این سریال را کارگردانی کرده است.

سریال پنگوئن

از بازیگران این سریال می‌توان به «کالین فارل» در نقش «پنگوئن»، «کریستین میلیوتی» در نقش «سوفیا فالکون»، و «شهره آغداشلو» اشاره کرد. پخش سریال «پنگوئن» از 29 شهریور 1403 از شبکه «HBO» و «مکس» آغاز می‌شود. همچنین فیلم The Batman Part 2 نیز در تاریخ 10 مهر 1405 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *