غیر رسمی: تاریخ اکران فیلم جدید مرد عنکبوتی مشخص شد

فیلم جدید مرد عنکبوتی (Spider-Man 4) که به شدت مورد انتظار طرفداران این مجموعه است، به تازگی خبرهای جدیدی از تاریخ اکران احتمالی آن منتشر شده است.

بر اساس گزارش‌های غیررسمی، فیلم مرد عنکبوتی 4 قرار است در تابستان سال 2026 به روی پرده سینماها برود. این فیلم دنباله‌ای بر راهی به خانه نیست (No Way Home) خواهد بود که به شدت موفق واقع شد و تحسین‌های فراوانی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم جدید مرد عنکبوتی مشخص شد

این فیلم قرار بود در پاییز امسال وارد مرحله فیلمبرداری شود، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که پروژه به دلایلی به تأخیر افتاده است. سونی هنوز به طور رسمی کارگردان فیلم Spider-Man 4 را معرفی نکرده است، اما «دنیل ریکتمن» یکی از تحلیلگران سینما ادعا دارد که این فیلم در تابستان سال 2026 اکران خواهد شد.

یکی از نکات جالب در مورد این فیلم، غیبت «جان واتس» است که کارگردانی سه قسمت قبلی را بر عهده داشت. «واتس» از ژانر ابرقهرمانی فاصله گرفته و در حال حاضر مشغول ساخت فیلم گرگ‌ها (Wolves) با بازی «برد پیت» و «جرج کلونی» است که به زودی در جشنواره ونیز اکران خواهد شد. به همین دلیل، کارگردانی مرد-عنکبوتی 4 همچنان به عنوان یک سوال بزرگ باقی مانده است.

در همین حال، شایعاتی به گوش می‌رسد که «سم ریمی»، کارگردان مشهور هالیوود ممکن است با سونی وارد مذاکره شده باشد تا کارگردانی این قسمت را بر عهده بگیرد. برخی منابع ادعا می‌کنند که «توبی مگوایر» نیز برای بازگشت به نقش «پیتر پارکر» با سونی مذاکره کرده است.

فیلم جدید مرد عنکبوتی

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول سال گذشته اعلام کرد که ایده‌های بزرگی برای این فیلم در نظر گرفته شده و نویسندگان به تازگی نوشتن فیلمنامه را آغاز کرده‌اند؛ اما یکی از چالش‌های بزرگ برای این پروژه بازگرداندن «زندیا» است.

این بازیگر جوان و محبوب قرار است در ماه‌های آینده در چند پروژه بزرگ دیگر از جمله فیلم جدیدی با «رابرت پتینسون»، فصل پایانی سریال سرخوشی (Euphoria) و تلماسه: مسیحا (Dune: Messiah) حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز مرد عنکبوتی تام هالند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *