تاریخ پخش سریال هشت پا مشخص شد

اخیراً تاریخ پخش سریال هشت پا به کارگردانی احمد معظمی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر که یکی از موردانتظارترین آثار ایران است، اعلام شد.

در این سریال، «سعید چنگیزیان»، بازیگر مطرح سریال زخم کاری، نقش یک کارآگاه حرفه‌ای به نام «کیانفر» را ایفا می‌کند. او در جریان بررسی پرونده قتل یک مرد ثروتمند به متهم اصلی، «سعید» (با بازی رضا اکبرپور) می‌رسد و تلاش می‌کند این معمای پیچیده را حل کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال هشت پا

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «محمد صادقی»، «نادر سلیمانی»، «افسانه چهره‌آزاد»، «علی اوسیوند»، «احمد نجفی»، «رویا جاویدنیا»، «ایرج نوذری»، «محمد فیلی»، «سودابه بیضایی»، «مینا وحید»، «هلیا امامی»، «علیرضا مهران»، «ایوب آقاخانی»، «کمند امیرسلیمانی»، «علیرضا جلالی‌تبار»، «سپند امیرسلیمانی»، «حمید ابراهیمی»، «محمدرضا اکبری»، «محسن بهرامی»، «نسرین نکیسا»، «ابوالفضل جمشیدی»، «مسعود کشاورز» و «سیامک راشدی» اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال هشت پا

سریال هشت پا به نویسندگی «علی طالب‌آبادی» در 20 قسمت تهیه شده و «محمدرضا شفیعی» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. این سریال محصول مشترک مرکز سیما فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) بوده و توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده است.

پخش این سریال از هفته اول مهرماه 1403 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هشت پا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *