اولین نگاه به آنجلینا جولی در فیلم ماریا (Maria) + ویدیو

اولین کلیپ از آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در فیلم ماریا (Maria) به کارگردانی پابلو لارائین یک روز پیش از نمایش آن در جشنواره ونیز منتشر شد.

در این کلیپ، «جولی» در نقش «ماریا کالاس» از «پیرفرانچسکو فاوینو» بازیگر ایتالیایی می‌خواهد که داروهایش را دور بریزد. در فیلم «ماریا»، جولی به عنوان «ماریا کالاس» که یکی از چهره‌های برجسته اپرای قرن بیستم است، نقش‌آفرینی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آنجلینا جولی در فیلم ماریا

«کالاس»، خواننده‌ای یونانی آمریکایی، علاوه بر برخورداری از شهرت در دنیای اپرا، با مشکلات پیچیده‌ای از جمله رقابت با «رناتا تبالدی» و مشکل بینایی دست و پنجه نرم می‌کرد. فیلم به روایت آخرین روزهای زندگی او در پاریس در دهه 1970 می‌پردازد.

اولین ویدیو منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

«پابلو لارائین» قبلاً به «ونیتی فیر» گفته بود که «جولی» برای این نقش شش ماه تمرین کرده است:

او روی نحوه ایستادن و تنفس خود کار کرد. لهجه‌ای متناسب با زنی از این سطح از شهرت و جهانی متفاوت ایجاد کرد. سپس، او کلاس‌های خوانندگی را آغاز کرد.

فیلمنامه فیلم Maria را «استیون نایت»، نویسنده سریال پیکی بلایندرز نوشته است که قبلاً در فیلم‌های اسپنسر و جکی با «لارائین» همکاری کرده بود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «آلبا رورواکر»، «پیرفرانچسکو فاوینو»، «کودی اسمیت-مک‌فی»، «هالوک بیلگینر» و «والریا گولینو» اشاره کرد.

جشنواره ونیز امسال از 28 اوت (7 شهریور 1403) تا 7 سپتامبر (17 شهریور 1403) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Maria چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *