فیلمبرداری فصل سوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon شروع شد + ویدیو

شبکه AMC به تازگی اعلام کرد که فیلمبرداری فصل سوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon آغاز شده است، در حالی که هنوز فصل دوم این سریال به نمایش درنیامده است.

این شبکه همچنین ویدیویی از «نورمن ریدس» و «ملیسا مک‌براید»، بازیگران نقش‌های «دریل» و «کارول»، در محل فیلمبرداری در اسپانیا منتشر کرده است. در این ویدیو، «ریدس» و «مک‌براید» از شروع تولید فصل جدید خوشحال هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

شخصیت «کارول» که توسط «ملیسا مک‌براید» به تصویر کشیده شده، پس از حضور کوتاه در فصل اول این اسپین آف، قرار است در فصل سوم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون به یکی از شخصیت‌های اصلی تبدیل شود.

ویدیو پشت صحنه از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را مشاهده کنید:

فصل اول سریال The Walking Dead: Daryl Dixon که در سال 2021 پخش شد، در قالب 6 قسمت به ماجراجویی‌های «دریل دیکسون» پرداخت. داستان فصل دوم که با عنوان The Book of Carol شناخته می‌شود و از تاریخ 29 سپتامبر 2024 (8 مهر 1403) پخش آن آغاز خواهد شد، به ادامه این ماجراها می‌پردازد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره فصل سوم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که با ادامه تولید، جزئیات بیشتری از این فصل اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Walking Dead: Daryl Dixon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *