تریلر فیلم Apartment 7A منتشر شد

تریلر فیلم Apartment 7A که به عنوان پیش‌درآمدی بر فیلم کلاسیک بچه رزماری ساخته شده است، به صورت رسمی توسط پارامونت انتشار رسید.

این اثر داستان زنی جوان به نام «تری جیونفریو» را روایت می‌کند که پس از آسیب دیدگی، به آپارتمانی لوکس در ساختمان برمفورد نقل مکان می‌کند. او خیلی زود متوجه می‌شود که اتفاقات عجیبی در این آپارتمان و ساختمان در حال رخ دادن است و احساس می‌کند که نیروهای شیطانی در این مکان حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Apartment 7A منتشر شد

«جولیا گارنر» نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند و بازیگران دیگری همچون «دیان ویست»، «کوین مک‌نالی»، «جیم استورجز»، «مارلی سیو»، «اندرو بوچان»، «روزی مک‌اون» و «کوبنا هولدبروک-اسمیت» نیز در آن حضور دارند.

این فیلم در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) در سرویس استریم پخش پارامونت پلاس (Paramount+) منتشر خواهد شد.

تریلر فیلم آپارتمان 7A نشان داد که این فیلم با موضوعات ترسناک و روانشناختی، مخاطبان را به دنیایی پر از راز و رمز می‌برد. این سریال با بازی‌های قوی بازیگران و داستان جذاب، یکی از آثار مورد انتظار در سال 2024 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این فیلم از دنیای بچه رزماری «رومن پولانسکی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *