تریلر فصل سوم سریال The Legend of Vox Machina منتشر شد

به تازگی تریلر فصل سوم سریال The Legend of Vox Machina (افسانه وکس ماکینا) به همراه تاریخ انتشار آن توسط پرایم ویدیو منتشر شد.

وقت آن رسیده که به جهنم برویم. تریلر فصل سوم سریال افسانه وکس ماکینا را تماشا کنید تا نگاهی به آنچه در جدیدترین فصل این سریال انیمیشنی فانتزی ماجراجویی در پیش است، داشته باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال The Legend of Vox Machina

در فصل سوم سریال The Legend Of Vox Machina همه چیز در خطر است. مسیر ویرانگر «کروما کانکلاو» مانند آتش‌سوزی گسترش می‌یابد و «سیندر کینگ» به دنبال شکار گروه Vox Machina است. گروه دوست‌داشتنی ما باید بر شیاطین درونی و بیرونی خود غلبه کنند تا بتوانند عزیزانشان، «تلدری» و تمامی اگزاندریا را نجات دهند.

تریلر فصل سوم این سریال را مشاهده کنید:

سریال The Legend of Vox Machina تولید مشترک Amazon MGM Studios ،Critical Role، و Titmouse برای Prime Video است. این سریال با حضور بنیان‌گذاران و اعضای گروه Critical Role از جمله «لورا بیلی»، «تالیسن جف»، «اشلی جانسون»، «لیام اوبراین»، «متیو مرسر»، «ماریشا ری»، «سم ریگل» و «تراویس ویلینگهام» ساخته شده است.

همچنین اعضای گروه Critical Role به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به همراه «براندون آومن»، «کریس پراینوسکی»، «شانون پراینوسکی» و «بن کالینا» حضور دارند. سریال The Legend of Vox Machina در تاریخ 3 اکتبر 2024 در Prime Video منتشر می‌شود. فصل سوم شامل 12 قسمت خواهد بود و هر هفته سه قسمت از آن پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Legend of Vox Machina چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *