جزئیاتی از فیلم جدید سعید روستایی به نام زن و بچه منتشر شد

به تازگی جزئیاتی از فیلم جدید سعید روستایی به نام زن و بچه منتشر شد که نشان می‌دهد او در آینده باری دیگر به سینماها بازمی‌گردد.

سعید روستایی، کارگردان برجسته ایرانی که با فیلم‌های موفق و تحسین‌شده‌ای مانند ابد و یک روز و متری شیش و نیم به شهرت رسید، این بار با فیلم جدیدی به نام زن و بچه به سینما بازمی‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید سعید روستایی

همچنان جزئیات دقیقی از داستان فیلم زن و بچه هنوز منتشر نشده، اما از همین حالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به سابقه «روستایی» در ساخت فیلم‌های اجتماعی و داستان‌های عمیق و تأثیرگذار، انتظار می‌رود که زن و بچه نیز در ادامه مسیر موفقیت‌آمیز او باشد.

سعید روستایی

در حالی که هنوز اطلاعات کاملی از تیم بازیگری این فیلم اعلام نشده، اما نام دو بازیگر برجسته یعنی «پریناز ایزدیار» و «لیلا حاتمی» به عنوان بازیگران اصلی مطرح شده است. «پریناز ایزدیار» که پیش از این در دو فیلم قبلی روستایی، یعنی ابد و یک روز و متری شیش و نیم نقش‌آفرینی کرده بود، با زن و بچه برای سومین بار با این کارگردان همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید سعید روستایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *