ساخت فیلم و سریال‌هایی بر اساس بازی‌های کنترل و آلن ویک تأیید شد

طبق گزارش‌های رسمی جهان‌های بازی‌های ویدیویی آلن ویک و کنترل اکنون در حال آماده‌سازی برای تبدیل شدن به فیلم و سریال‌های تلویزیونی هستند.

شرکت Annapurna روز پنجشنبه اعلام کرد که با استودیو رمدی (Remedy Entertainment)، سازنده این بازی‌های محبوب، همکاری کرده تا پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی و تصویری بر اساس فرانچایزهای بازی های آلن ویک و کنترل را توسعه و تولید کند. همچنین، Annapurna در تولید و تأمین مالی دنباله بازی ویدیویی کنترل 2 نیز شرکت خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فیلم و سریال‌هایی بر اساس کنترل و آلن ویک تأیید شد

«ترو ویرتالا»، مدیرعامل رمدی Remedy Entertainment در این رابطه گفت:

در رمدی، تمرکز اصلی ما همچنان بر انجام بهترین کاری است که در آن مهارت داریم. ساخت بازی‌های ویدیویی‌ای که به صنعت بازی‌سازی شکل می‌دهند و برای ما به رسمیت جهانی رسیده‌اند. اکنون زمان مناسبی است که دامنه فرانچایزهای محبوب رمدی را به یک مخاطب جهانی گسترده‌تر از طریق فیلم، تلویزیون و موارد دیگر گسترش دهیم.

در Annapurna، ما یک شریک برجسته پیدا کرده‌ایم که با جاه‌طلبی و اشتیاق ما برای داستان‌گویی فراگیر همراه است. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که ببینیم آن‌ها چگونه جهان‌ها و شخصیت‌هایی که خلق کرده‌ایم را در رسانه‌های جدید به زندگی می‌آورند، با این توافق منحصر به فرد.

بازی الن ویک 2 که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت، به عنوان دنباله‌ای برای بازی محبوب 2010 در ژانر وحشت بقا، به سریع‌ترین فروش رمدی تبدیل شد. این بازی داستان نویسنده‌ای به نام آلن ویک را دنبال می‌کند که به مدت 13 سال در یک بُعد ترسناک گیر افتاده است. این بازی در جوایز بازی ویدیویی 2023 نامزد بازی سال و برای بهترین کارگردانی بازی، داستان و هنر برنده شد.

آلن ویک

بازی کنترل که در سال 2019 منتشر شد، یک بازی ماجراجویی اکشن است که در دفاتر مرموز دفتر کنترل فدرال، یک سازمان که به بررسی پدیده‌های ماوراءالطبیعی می‌پردازد، جریان دارد.

شخصیت اصلی بازی، «جسی فیدن» با استفاده از قدرت‌های ماوراءالطبیعی خود به تحقیق در مورد FBC می‌پردازد. دنیای این بازی شامل ارتباطات بسیاری با دنیای آلن ویک است. کنترل نیز در جوایز بازی ویدیویی 2019 نامزد بازی سال و برای بهترین طراحی هنری برنده شد. دنباله‌ای نیز برای این بازی در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فیلم و سریالی بر اساس بازی‌های آلن ویک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *