تیزر بخش دوم فصل پنجم سریال Yellowstone منتشر شد

شبکه پارامونت نخستین تیزر بخش دوم فصل پنجم سریال Yellowstone را منتشر کرد؛ بخشی که مدت‌ها منتظر آن بودیم و حالا نشانه‌هایی از یک جنگ داخلی در خانواده داتن را به نمایش می‌گذارد.

تیزر بخش 2 فصل پنجم یلواستون شامل بخش‌هایی از روایت‌های پیشین است که توسط «کوین کاستنر»، ستاره‌ای که دیگر در سریال حضور نخواهد داشت، انجام شده و همچنین تصاویری تازه‌ای از احتمال یک درگیری خانوادگی در خاندان داتن را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر بخش دوم فصل پنجم سریال Yellowstone منتشر شد

در تیزر دومین بخش فصل 5 Yellowstone ، «جیمی داتن» (با بازی وس بنتلی) به «بث داتن» (با بازی کلی ریلی) هشدار می‌دهد که اگر مرا نابود کنی، خودت را نیز نابود کرده‌ای و «بث: در پاسخ می‌گوید:

برخلاف تو، من پای قول‌هایم می‌مانم.

این تیزر در حالی منتشر می‌شود که گزارش‌هایی از مذاکرات «ریلی و هاوزر» برای ادامه سریال یلوستون پس از فصل پنجم شنیده می‌شود.

علاوه بر این، قرار است سریال دنباله یلواستون که مدیسون نام دارد نیز ساخته شود که «میشل فایفر» و «متیو فاکس» در آن ایفای نقش خواهند کرد. این سریال به‌عنوان مطالعه‌ای عمیق و صمیمی از اندوه و ارتباطات انسانی که خانواده‌ای از نیویورک را در دره رودخانه مدیسون در مرکز مونتانا دنبال می‌کند توصیف شده است.

 

این سریال داستان خانواده داتن را روایت می‌کند که بزرگ‌ترین مزرعه دامداری پیوسته در ایالات متحده را کنترل می‌کنند. بخش دوم فصل 5 سریال Yellowstone در تاریخ 10 نوامبر 2024 (20 آبان 1403) پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جذاب یلواستون چیست؟ آیا شما بخش اول فصل پنج را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *