سریال Dead Boy Detectives کنسل شد

سریال Dead Boy Detectives از سوی «نتفلیکس» لغو شد. این سریال تنها فصل خود را در تاریخ 5 اردیبهشت 1403 (25 آوریل 2024) در این پلتفرم پخش کرد.

سریال کارآگاهان پسر مرده پس از تنها یک فصل در «نتفلیکس» لغو شد. این سریال، که در 5 اردیبهشت 1403 (25 آوریل 2024 ) پخش شد، مسیر پیچیده‌ای را در شبکه «Max» در سال 2021 تا فروش به نتفلیکس در سال 2023 طی کرد. این فروش به دلیل عدم تطابق با جهت‌گیری جدید محتوای «Max-DC» تحت مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفان» صورت گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Dead Boy Detectives کنسل شد

در «نتفلیکس»، این سریال بخشی از دنیای Sandman بود؛ زیرا شخصیت‌های Dead Boy Detectives برای اولین بار در کمیک The Sandman معرفی شدند. «نتفلیکس» همچنین سریال The Sandman را پخش می‌کند و فصل دوم آن در حال آماده‌سازی است.

سریال Dead Boy Detectives

«جورج رکس‌تریو» و «جیدن ریوری» در نقش پسران مرده بازی کردند که در زندگی پس از مرگ دوست شده و به حل معماهای فراطبیعی پرداختند. بازیگران دیگر شامل «کاسیوس نلسون»، «یویو کیتامورا»، «جن لیون»، «بریانا کواک»، «دیوید ایکونو»، «لوکاس گیج» و «راث کانل» بودند.

سریال در شروع به مدت سه هفته در رتبه‌های برتر جدول «نتفلیکس» باقی ماند و در هفته 22 تا 28 آوریل 2024 (2 تا 8 اردیبهشت 1403) به رتبه دوم رسید. با این حال، در سه روز اول تنها 3.1 میلیون بیننده جذب کرد و در هفته سوم به 1.8 میلیون کاهش یافت. سریال در مجموع نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد و میانگین امتیاز 92٪ را در «Rotten Tomatoes» کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال Dead Boy Detectives چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *