نمرات اولیه فیلم Babygirl منتشر شدند

فیلم Babygirl یک اثر اروتیک آمریکایی محصول سال 2024 به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک «هالینا رین» است که نمرات آن پس از پخش در جشنواره ونیز منتشر شدند.

در این فیلم «نیکول کیدمن»، «هریس دیکینسون»، «سوفی وایلد» و «آنتونیو باندراس» به ایفای نقش پرداخته‌اند. این اثر سینمایی برای اولین‌بار در تاریخ 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403) در هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در رقابت برای کسب جایزه شیر طلایی شرکت کرد.

نخستین نمایش آن در آمریکای شمالی در چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در 10 سپتامبر 2024 (20 شهریور 1403) خواهد بود. همچنین، فیلم بیبی گرل توسط شرکت A24 در تاریخ 25 دسامبر 2024 (5 دی 1403) در ایالات متحده و کانادا اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات فیلم Babygirl مشخص شدند

داستان این فیلم به پیچیدگی‌های پویایی قدرت و مسائل جنسی در یک محیط حرفه‌ای می‌پردازد و حول محور یک مدیرعامل بلندمرتبه (با بازی نیکول کیدمن) می‌چرخد که وارد یک رابطه عاشقانه ممنوعه با یک کارآموز جوان و جذاب (با بازی هریس دیکینسون) می‌شود.

فیلم بیبی‌گرل با پرداختن به مسائل حساس و بحث‌برانگیز، ترکیبی از درام، تعلیق و پیچیدگی‌های روان‌شناختی را به نمایش می‌گذارد که تماشاگران را به تفکر و تأمل درباره قدرت، اخلاق و تمایلات انسانی وا‌می‌دارد. این فیلم، با بهره‌گیری از بازی‌های قدرتمند و کارگردانی هوشمندانه، به یکی از آثار برجسته سال 2024 تبدیل شده است.

فیلم Babygirl

طبق گزارش‌های اخیر، این فیلم توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. در وب‌سایت نقد و بررسی راتن تومیتوز، 90 درصد از 20 نقد ارائه شده درباره این فیلم مثبت بوده‌اند و این اثر توانسته است امتیاز میانگین 7.3 از 10 را کسب کند. همچنین، متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، به این فیلم امتیاز 82 از 100 را بر اساس 17 نقد اختصاص داده که نشان‌دهنده تحسین جهانی از سوی منتقدان است.

سایر نقدهای دیگر فیلم Babygirl به شرح زیر هستند:

  • تلگراف: 100
  • پلی‌لیست: 91
  • ورایتی: 90
  • اینی‌وایر: 83
  • هالیوود ریپورتر: 80
  • بی‌بی‌سی: 80
  • والچر: 80
  • اسکرین دیلی: 70
  • گاردین: 40

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های اروتیک و موفقیت بالای این اثر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *