رضا عطاران با فیلم قیف به سینما بازگشت

فیلم قیف به کارگردانی «محسن امیریوسفی» و با تهیه‌کنندگی «سعید ملکان»، از 15 شهریورماه در سینماها به سرگروهی «پردیس چارسو» اکران می‌شود.

فیلم سینمایی قیف به کارگردانی «محسن امیریوسفی» و تهیه‌کنندگی «سعید ملکان»، با نخستین رونمایی از پوستر رسمی‌اش که توسط «محمد روح‌الامین» طراحی شده، آماده اکران در سینماهای کشور است. این اثر کمدی که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما را به خود جلب کرده، از روز پنجشنبه 15 شهریورماه به سرگروهی «پردیس چارسو» بر پرده‌های سینماها خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رضا عطاران با فیلم قیف به سینما بازگشت

فیلم کمدی قیف که «رضا عطاران»، یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های سینمای ایران، در آن نقش‌آفرینی می‌کند، از هنرنمایی دیگر بازیگران شناخته شده‌ای چون فریده «سپاه منصور»، «گیتی معینی»، «رضا نیک‌خواه»، «صدف اسپهبدی»، «ویدا جوان»، «تورج نصر»، «محمود نظرعلیان»، «علی باباجانی»، «شبنم گودرزی»، «حسین عابدینی»، «حمیدرضا دشتی» و «عباس جمشیدی‌فر» بهره می‌برد. این ترکیب بازیگری و ژانر کمدی فیلم، نویدبخش استقبال گسترده مخاطبان از آن است.

قیف به عنوان یکی از آثار کمدی جدید سینمای ایران، از صبح روز پنجشنبه 15 شهریورماه به سرگروهی «پردیس چارسو» توسط موسسه پخش خانه فیلم در سینماها اکران می‌شود.

این اثر با فیلمنامه‌ای که توسط «رضا عطاران» و «محسن امیریوسفی» نوشته شده، به تماشاگران تجربه‌ای شاد و پرانرژی را وعده می‌دهد. همکاری «پویا سعیدی» به عنوان مشاور کارگردان نیز در فرایند تولید این فیلم چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت رضا عطاران با فیلم قیف چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *