تاریخ اکران خانگی فیلم آبی روشن مشخص شد

فیلم آبی روشن به کارگردانی «بابک خواجه پاشا»، از در ماه شهریور به صورت آنلاین از طریق پلتفرم «فیلم‌نت» در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی «بابک خواجه پاشا» و تهیه‌کنندگی «محمدحسین میری»، پس از دو ماه اکران در سینماهای سراسر کشور، اکنون آماده است تا به صورت آنلاین به نمایش درآید. این فیلم از روز یکشنبه ۱۱ شهریور، رأس ساعت ۲۰ از طریق پلتفرم فیلم‌نت به صورت آنلاین اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران خانگی فیلم آبی روشن مشخص شد

آبی روشن که از 23 خرداد ماه اکران خود را در سینماها آغاز کرده بود، با استقبال مخاطبان روبرو شد و اکنون فرصت تماشای آن برای علاقه‌مندان در خانه فراهم شده است. این فیلم با بازی «مهران احمدی»، «مهران غفوریان»، «سارا حاتمی»، «مرتضی امینی‌تبار»، «روح‌الله زمانی»، «علی‌اکبر اصانلو»، «کاظم هژیر آزاد» و «سامان مهکویه»، روایت جذابی را به تصویر می‌کشد.

داستان اسن فیلم بر محوریت کشف یک فیروزه کمیاب در معدنی دورافتاده جریان دارد. «یونس»، شخصیت اصلی فیلم که صاحب این معدن و معتمد شهر است، با یافتن این فیروزه کمیاب، زندگی‌اش دچار چالش‌های فراوان و مسیری پرخطر می‌شود.

اثر سینمایی آبی روشن از روز یکشنبه 11 شهریور، رأس ساعت 20 از طریق پلتفرم «فیلم‌نت» به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم آبی روشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *