ساعت پخش سریال سوران در شبکه آی‌فیلم مشخص شد

شبکه آی‌فیلم، ساعت پخش سریال سوران را که نمایش تلوزیونی جایگزین تا ثریا است را پس از پخش قسمت اول آن در تاریخ 10 شهریور، اعلام کرد.

مجموعه تلویزیونی سوران از تاریخ 10 شهریور ماه هر شب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و جایگزین سریال تا ثریا شد که پیش از این در شبکه آی فیلم به انتشار می‌رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال سوران مشخص شد

به گزارش فیگار، این مجموعه به کارگردانی «سروش محمدزاده» به نمایش درمی‌آید و بازیگرانی همچون زنده‌یاد «حسام محمودی»، «مهدی نصرتی»، «علیرضا جعفری»، «توماج دانش‌بهزادی»، «محمدرضا صولتی»، «مریم کاظمی» و «گلنوش قهرمانی» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سوران داستان جوانی آزاده به نام «سوران» را روایت می‌کند که در بحبوحه التهابات دهه 50 منطقه کردستان به هیچ وجه تسلیم نمی‌شود و با شجاعت در برابر ناملایمات ایستادگی می‌کند. این سریال، تصویری پرشور از مقاومت و پایداری در برابر چالش‌های بزرگ آن دوره از تاریخ معاصر ایران به نمایش می‌گذارد.

ساعت پخش سریال سوران

سریال سوران از 10 شهریور ماه هر شب ساعت 20 از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود و همچنین در ساعات 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد نیز بازپخش خواهد شد تا علاقه‌مندان این مجموعه بتوانند در هر زمانی که مناسب است، از تماشای آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه تلوزیونی سوران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *