تاریخ اکران فیلم The Apprentice مشخص شد

به تازگی تاریخ اکران فیلم The Apprentice (کارآموز) که به روایت زندگی دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس جمهور اسبق آمریکا می‌پردازد، مشخص شد.

فیلم کارآموز به کارگردانی «علی عباسی» و نویسندگی «گابریل شرمن» ساخته شده است و اولین بار در ماه مه در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، جایی که با تحسین منتقدان و بینندگان روبرو شد، اما واکنش‌های منفی از سوی «دونالد ترامپ» و حامیانش را نیز به همراه داشت که باعث شد بسیاری از کمپانی‌های فیلمسازی از پخش آن امتناع کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم The Apprentice

پس از نمایش در کن، کمپانی‌های بزرگی همچون «فوکس فیچرز»، «سونی»، «نتفلیکس»، «سرچلایت»، «مترو گلدوین میر»، «آمازون» و «ای 24» از پخش این فیلم به دلیل نگرانی‌های سیاسی امتناع کردند.

تاریخ اکران فیلم The Apprentice

در نهایت، کمپانی «Briarcliff Entertainment» مسئولیت توزیع و پخش The Apprentice را برعهده گرفت و این فیلم را قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سینماها اکران خواهد کرد. در حال حاضر این فیلم در سایت راتن تومیتوز نمره 77 از 100 و در وب سایت متاکریتیک نمره 62 از 100 را دریافت کرده است.

این فیلم بیوگرافی جدید با عنوان The Apprentice که به زندگی «دونالد جی ترامپ» جوان می‌پردازد، قرار است در تاریخ 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) در سینماهای آمریکا اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Apprentice چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *