تریلر فیلم Snow White رکورد دیسلایک را زد

میزان دیسلایک‌های اولین تریلر فیلم Snow White جدید دیزنی در یوتیوب از مرز 1 میلیون عبور کرد. این لایو اکشن جدید نظرات منفی زیادی تاکنون دریافت کرده است.

افزایش دیسلایک‌های اولین تریلر فیلم لایو اکشن سفید برفی (Snow White) در یوتیوب همچنان ادامه دارد و تعداد دیسلایک‌ها از مرز 1 میلیون عبور کرده است و تنها 80 هزار بیننده این ویدیو را لایک کرده‌اند. در این فیلم که «ریچل زگلر» در نقش «سفید برفی» و «گل گدوت» در نقش «ملکه بدجنس» بازی می‌کنند، واکنش‌های منفی زیادی دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Snow White

بخش نظرات تریلر فیلم Snow White پر از انتقادات منفی و اعتراضات هوادارانی است که از بازسازی‌های دیزنی ناراضی هستند. برخی از انتقادها به انتخاب «ریچل زگلر»، بازیگری با اصلیت لاتین برای نقش «سفید برفی» مربوط می‌شود.

علاوه بر این، مصاحبه‌های «زگلر» نیز به واکنش‌های منفی دامن زده است. او در یکی از مصاحبه‌ها فیلم کلاسیک سفید برفی را عجیب توصیف کرده و شخصیت پرنس «چارمینگ» را یک استاکر (تعقیب کننده روانی) نامیده بود.

انتشار تصاویری از شخصیت‌های جایگزین کوتوله‌ها نیز، باعث ایجاد جنجال بیشتری شد. «دیزنی» به این موضوع واکنش نشان داد و تصویری جدید از فیلم منتشر کرد که نشان می‌داد کوتوله‌ها به فیلم برگردانده شده‌اند، اما از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای برای خلق آن‌ها استفاده شده است.

تریلر فیلم Snow White

فیلمبرداری لایو اکشن جدید سفید برفی از 7 مارس 2022 (16 اسفند 1400) آغاز شد و در ژوئن همان سال به پایان رسید. در ژوئن سال گذشته، صحنه‌های جدیدی به عنوان فلش‌بک با حضور «امیلیا فوشه» در نقش نسخه جوان‌تر «سفید برفی» فیلمبرداری شد. «گل گدوت» نیز تأیید کرده است که دوره جدیدی از فیلمبرداری این پروژه از اوایل تابستان در لندن آغاز شد.

با وجود این همه حواشی و نقدها، «دیزنی» امیدوار است که لایواکشن جدید سفید برفی بتواند موفقیتی شبیه به دیگر بازسازی‌های این استودیو داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Snow White چیست؟ آیا شما این تریلر را پسندیدید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *