تریلر سریال Nobody Wants This منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس چندی پیش از تریلر سریال Nobody Wants This رونمایی کرد که ماه سپتامبر روی این سرویس قرار می‌گیرد و به انتشار می‌رسد.

سریال کمدی-رمانتیک جدید نتفلیکس با عنوان هیچ‌کس این را نمی‌خواهد (Nobody Wants This)، با بازی «کریستن بل» و «آدام برودی»، به گونه‌ای بازتابی از زندگی واقعی است، اما چند تغییر و اضافه کردن جزئیاتی جذاب دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Nobody Wants This منتشر شد

در این سریال، «کریستن بل» در نقش یک زن بلوند و شوخ‌طبع ظاهر می‌شود که به همراه خواهرش «مورگان»، پادکستی به نام هیچ‌کس این را نمی‌خواهد را اجرا می‌کند. «آدام برودی» نیز در نقش یک فرد یهودی جذاب به نام «نوآه روکلوف» بازی و رابطه عاشقانه و فرهنگی میان این دو شخصیت را روایت می‌کند.

«فاستر» درباره سریال گفته است که این سریال بر اساس تنها تصمیم خوبی است که من در زندگی‌ام گرفتم: عاشق شدن یک پسر یهودی خوب. در این سریال، بازیگران دیگری نظیر «جاستین لوپ» و «تیموتی سایمونز» نیز حضور دارند که با نقش‌های طنزآمیز خود به جذابیت داستان اضافه می‌کنند. «دارسی کاردن» و «شری کولا» نیز از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال که با عناصر واقعی و کمی طنز آمیخته شده است، پاییز امسال از نتفلیکس پخش خواهد شد و انتظار می‌رود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های عاشقانه نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Galmour


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *