مراحل تولید فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader آغاز شد

«میشل سی. بونیلا»، صداپیشه معروف آمریکایی، چندی پیش در صفحه اینستاگرامی خود، خبر از آغاز ضبط فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader داد.

اگر از طرفداران فصل اول این سریال به تهیه‌کنندگی «بروس تیم»، «جی. جی. آبرامز»، «مت ریوز»، «اد بروبیکر» و «سم رجیستر» هستید، این خبر خوشایند است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مراحل تولید فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader آغاز شد

«بونیلا» که در این سریال نقش کارآگاه «رنه مونتویا» را ایفا می‌کند، با انتشار تصویری از جلد فیلمنامه و همچنین عکسی از خود در حال ضبط صدا، به طرفداران انیمیشن سریالی بتمن شوالیه شنل پوش اعلام کرد که کار روی فصل دوم این سریال انیمیشنی پرطرفدار در حال انجام است.

او در پست اینستاگرامی خود نوشت:

لحظه‌ای که فیلمنامه‌ای به دستم می‌رسد، نمی‌توانم صبر کنم تا آن را بخوانم! نبوغ کسانی که این فیلمنامه‌ها را می‌نویسند و لحظات هیجان‌انگیز، هوشمندانه و درخشان این سریال را خلق می‌کنند، همیشه مرا شگفت‌زده می‌کند! وقتی وارد اتاق ضبط می‌شوم، می‌دانم که باید چه کاری انجام دهم و بی‌صبرانه منتظرم تا نقش خودم را ایفا کنم. گاتهام مملو از جنایت است، اما قهرمانانی هم دارد و من خوش‌شانس هستم که نقش یکی از آن‌ها را ایفا می‌کنم. «مونتویا» – در صحنه حضور دارد. به زودی در میان این دنیای تاریک خواهیم دید.

فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader

انیمیشن بتمن: شوالیه شنل پوش که از سرویس پرایم ویدئو پخش می‌شود، در شهر گاتهام که مملو شهری فساد ابرشرورانش است، رخ می‌دهد. در این شهر، بتمن باید با جرم و جنایت مبارزه کند تا مردم شهر را از هرگونه فساد در امان نگه دارد.

در این سریال، صداپیشگانی همچون «همیش لینکلیتر» (در نقش بتمن/بروس وین)، «جیمی چونگ» (در نقش هارلی کویین)، «کریستینا ریچی» (در نقش زن گربه‌ای/سلینا کایل) و «دیدریچ بیدر» (در نقش هاروی دنت/دو چهره) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل اول سریال Batman: Caped Crusader چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Bleeding-Cool


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *