فصل چهارم انیمه Classroom of the Elite ساخته خواهد شد

اخیراً کرانچی‌رول سرانجام از تولید فصل چهارم انیمه Classroom of the Elite خبر داد و به این ترتیب وضعیت ادامه این مجموعه روشن شد.

پخش فصل سوم انیمه کلاس درس نخبگان در اوایل فروردین‌ماه به پایان رسید و اکنون تایید شده که فصل چهارم این سریال در دست ساخت است. این فصل داستان سال دوم «کیوتاکا آیانوکوجی» را روایت می‌کند، اما هنوز زمانی برای پخش آن اعلام نشده است. مشابه فصل‌های قبلی، وظیفه تولید این فصل نیز بر عهده استودیو «Lerche» خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل چهارم انیمه Classroom of the Elite

انیمه Classroom of the Elite که اقتباسی از لایت ناول ژاپنی به همین نام اثر «شوگو کینوگاسا» است که اولین بار در سال 2017 پخش شد. فصل دوم این انیمه در سال 2022 و فصل سوم آن در سه‌ماهه نخست سال 2024 به نمایش درآمد.

این لایت ناول شامل 11 جلد مربوط به دوره سال اول است که بین سال‌های 2015 تا 2019 منتشر شده‌اند. همچنین دوره سال دوم آن از سال 2020 آغاز شده و تاکنون 12 جلد از آن منتشر شده است و این مجموعه همچنان ادامه دارد.

فصل چهارم انیمه Classroom of the Elite
داستان این انیمه حول محور «کیوتاکا آیانوکوجی»، پسری آرام و درونگرا که تمایلی به برقراری ارتباط با دیگران ندارد، اما از هوش فوق‌العاده‌ای برخوردار است، می‌چرخد. او در کلاس D، جایی که دانش‌آموزان با عملکرد پایین‌تر قرار می‌گیرند، تحصیل می‌کند.

پس از آشنایی با «سوزون هوریکیتا» و «کیکی کوشیدا»، دو همکلاسی دیگرش، تغییراتی در زندگی او رخ می‌دهد و او ناخواسته درگیر مسائل مختلفی می‌شود که دیدگاهش نسبت به زندگی آرام دبیرستانی را دستخوش تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Classroom of the Elite چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *