آیا سریال بازی تاج و تخت از صدا و سیما پخش خواهد شد؟

چند روزی است که رسانه‌های معتبر و حتی غیر معتبر ایرانی، خبر از پخش سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) از صدا و سیما را می‌دهند که گویا حقیقت ندارد.

چند روزی است که شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که صدا و سیما قصد دارد سریال معروف بازی تاج و تخت را از تلویزیون پخش کند. هرچند احتمالاً این خبر تنها یک شایعه باقی خواهد ماند، اما در این روزها هیچ چیزی غیرممکن به نظر نمی‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیا سریال بازی تاج و تخت از صدا و سیما پخش خواهد شد؟

این نکته هم قابل ذکر است که این اولین بار نیست که صدا و سیما، فیلم‌ها و سریال‌های مشهور با صحنه‌های جنسی فراوان را با سانسور پخش می‌کند؛ اما باید توجه داشت که هیچ‌کدام از این آثار به اندازه سریال Game of Thrones شامل صحنه‌های حساس و مفاهیمی نیستند که با سانسور به داستان اصلی ضربه وارد کنند.

حتی اگر فرض کنیم که بازی تاج و تخت با وجود مخالفت‌های احتمالی پخش شود و ادامه پیدا کند، به طور قطع آن‌قدر سانسور و تغییرات در دیالوگ‌ها اعمال خواهد شد که در نهایت با سریالی کاملاً متفاوت و داستانی جدید روبرو خواهیم بود. به همین خاطر، احتمال انتشار این سریال از صدا و سیما، می‌تواند یک شایعه باشد

سریال بازی تاج و تخت

سریال گیم آف ترونز (Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی فانتزی حماسی است که بر اساس کتاب‌های نغهمه آتش و یخ نوشته «جورج آر. آر. مارتین» ساخته شده و به دلیل داستان پیچیده، شخصیت‌های چندلایه و صحنه‌های بی‌پروایانه‌اش به شهرت جهانی رسیده است. این سریال به بررسی قدرت، خیانت و نبردهای خونین در دنیایی خیالی می‌پردازد که در آن خاندان‌های مختلف برای تسلط بر تخت آهنین به مبارزه می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش این سریال توسط صدا و سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *