تریلر فیلم Smile 2 منتشر شد

با انتشار پوستر جدید و تریلر فیلم Smile 2 (لبخند 2)، یکی از جدیدترین آثار ترسناک، نشان داده شد که آخرین چیزی که خواهید دید، یک لبخند خونی خواهد بود.

این فرنچایز ترسناک جدید از «Paramount Pictures» بار دیگر با قسمت دوم به کارگردانی «پارکر فین» بازگشته است و قصد دارد دوباره مخاطبان را ترسانده و وحشت زده کند. پس از موفقیت فیلم Smile در سال 2022، «پارامونت» تولید دنباله‌ای را تأیید کرد که با حضور بازیگران جدید و برخی چهره‌های آشنا همراه است و «نائومی اسکات» به‌عنوان بازیگر اصلی در فیلم Smile 2 نقش‌آفرینی می‌کند.

پوستر فیلم Smile 2


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Smile 2

اولین تریلر فیلم لبخند 2 منتشر شده است که نشان می‌دهد «نائومی اسکات» برای نجات جان خود در دنباله فیلم ترسناک موفق باکس آفیس، که 217 میلیون دلار فروش داشته است، مبارزه می‌کند.

تریلر فیلم لبخند 2 را مشاهده کنید:

این فرنچایز جدید لبخند در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن یک نفرین از سوی یک هیولای فراطبیعی باعث می‌شود مردم به تدریج عقل خود را از دست بدهند و در نهایت در حالی که لبخند بر لب دارند، خود را در برابر دیگران می‌کشند تا این موجود ویروس‌مانند را به فرد دیگری منتقل کنند. در پایان قسمت اول فیلم لبخند، «رز کاتر» (با بازی سوزی بیکن) خود را در برابر «جوئل» (با بازی کایل گالنر) به آتش می‌کشد و نفرین هیولای لبخند را به او منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Smile 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *