تاریخ پخش سریال گردن زنی مشخص شد

تاریخ پخش سریال گردن زنی که سریال جدید شبکه نمایش خانگی است، مشخص شد. این سریال در ژانر معمایی و درام به زودی در پلتفرم «فیلم‌نت» اکران می‌شود.

سریال معمایی گردن زنی به کارگردانی «سامان سالور» و تهیه‌کنندگی «علی قربانزاده» قرار است از جمعه، 23 شهریورماه 1403، از پلتفرم «فیلم‌نت» پخش شود. این سریال با ژانر درام و معمایی، داستان «باران» و «نیما» را در شب عروسی‌شان روایت می‌کند که با آزادی یک خلافکار سابقه‌دار به نام «شاهرخ»، دگرگون می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال گردن زنی مشخص شد

«کیسان دیباج» و «الیکا ناصری»، بازیگران اصلی سریال گردن زنی هستند. «دیباج» که فبل از این در سریال از سرنوشت نقش‌آفرینی کرده و «الیکا ناصری» که با نقش‌آفرینی در سریال یاغی شناخته می‌شود، در گردن زنی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال گردن زنی به دلیل محتوای درام و معمایی خود، برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست.

این سریال به عنوان اولین تجربه «سامان سالور» در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود. پیش از این، «سالور»، سریال شبگرد را برای تلویزیون ساخته بود. «علی قربان‌زاده» نیز که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، با گردن زنی نخستین تجربه خود در زمینه تهیه‌کنندگی در پلتفرم‌های دیجیتال را کسب خواهد کرد.

سریال گردن زنی

تدوین سریال جدید شبکه نمایش خانگی برعهده «سیامک مهمان‌دوست» است و این مجموعه از ساعت 12 ظهر روز جمعه، 23 شهریورماه 1403، در دسترس مخاطبان پلتفرم «فیلم‌نت» قرار خواهد گرفت. با توجه به هیجان‌انگیز بودن داستان و حضور بازیگران شناخته شده، انتظار می‌رود که این سریال توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال گردن زنی چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *