ساعت پخش سریال عشق کهکشانی از شبکه تهران مشخص شد

زمان پخش سریال عشق کهکشانی که یک سریال چینی است، از شبکه تهران مشخص شد. این سریال 45 قسمتی با حضور بازیگران برجسته چینی توجه مخاطبان را جلب کرده‌ است.

سریال عشق کهکشانی، به کارگردانی «فی ژنشیانگ»، از چهارشنبه هر شب حوالی ساعت 23:00 از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی که محصول کشور چین است، در 45 قسمت  50 دقیقه‌ای تهیه شده و به دلیل داستان جذاب و حضور بازیگران برجسته‌، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال عشق کهکشانی

در خلاصه داستان سریال عشق کهکشانی آمده است:

«چنگ شائو»، دختری که از کودکی تنها بوده و والدین خود را در جنگ از دست داده، با عمه‌اش زندگی می‌کند، اما با اطرافیان ثروتمند خود شباهتی ندارد و همیشه احساس تنهایی می‌کند. با آشنایی او با یک جوان ثروتمند به نام «لینگ بو یی»، نقطه عطفی در زندگی‌اش ایجاد می‌شود. روز به روز، او به هوش، رشادت و مهربانی «لینگ» پی می‌برد و این دو با هم متحد می‌شوند تا با تجربه‌های خود، عدالت را در دل‌هایشان حفظ کنند و با کمک یکدیگر یک بحران ملی را حل کنند.

این سریال جدید صدا و سیما در ژانرهای معمایی، درام، عاشقانه و تاریخی ساخته شده و محصول سال 2022 در کشور چین است. عشق کهکشانی با کسب میانگین امتیاز 3.8 از سایت IMDB، توانسته است جایگاه خود را در میان آثار تلویزیونی محبوب پیدا کند.

سریال عشق کهکشانی

سریال‌های تلویزیونی چینی که به نام C-Dramas (سی‌دراما) نیز شناخته می‌شوند، در سال‌های اخیر با استقبال گسترده‌ای در ایران و بینندگان بین‌المللی مواجه شده‌اند. این سریال‌ها به واسطه داستان‌های جذاب، بازیگران با استعداد و ارزش‌های تولید بالا، توانسته‌اند مخاطبان را مجذوب خود کنند.

با توجه به تنوع موضوعات آنها مانند درام‌های تاریخی پر از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز یا داستان‌های رمانتیک و مدرن، سریال‌های چینی موفق شده‌اند لحظات سرگرم‌کننده و جذابی را برای بینندگان ایجاد کنند. منتظر سریال جدید صدا و سیما در روز چهارشنبه باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال عشق کهکشانی چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال‌های چینی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *