نخستین کلیپ رسمی از فیلم Joker: Folie a Deux منتشر شد

برادران وارنر با انتشار یک ویدیوی جدید، مخاطبان را برای تجربه یک فیلم موزیکال متفاوت از داستان و فیلم Joker: Folie a Deux آماده می‌کند.

فیلم جوکر 2 به زودی در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درخواهد آمد و اولین واکنش‌ها به این اثر سینمایی مهم، به سرعت در اینترنت منتشر خواهد شد. با توجه به زمان باقی مانده تا اکران عمومی، برادران وارنر باید تلاش کند تا هیجان و انتظار مخاطبان را نگه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین کلیپ رسمی از فیلم Joker: Folie a Deux منتشر شد

کمپانی برادران وارنر همچنان به بازاریابی هوشمندانه و هدفمند فیلم Joker 2 ادامه می‌دهد و با انتشار کلیپ‌های کوتاه، مخاطبان را مشتاق نگه می‌دارد. فیلم جوکر با بازی «واکین فینیکس» و کارگردانی «تاد فیلیپس»، پس از اکران در سال 2019، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمیک بوکی تاریخ تبدیل شد.

این فیلم نه تنها اولین فیلم با رتبه R بود که توانست در گیشه جهانی یک میلیارد دلار درآمد کسب کند، بلکه اولین فیلمی است که بر اساس یک کمیک بوک، جایزه معتبر شیر طلایی در جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد.

در این فیلم، «واکین فینیکس» در نقش «آرتور فلک»، معروف به «جوکر»، در دنباله «تاد فیلیپس» بازمی‌گردد. این فیلم همچنین «لیدی گاگا» را به عنوان «هارلی کوئین» و «ززی بیتز»، ستاره ددپول 2 را به عنوان همسایه «آرتور»، «سوفی دوموند»، معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کلیپ رسمی که از فیلم جوکر منتشر شد چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *