نمرات اولیه فیلم The Room Next Door منتشر شدند

اخیراً نمرات اولیه فیلم The Room Next Door (اتاق مجاور) پس از پخش در هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز منتشر شدند و اکثر آن‌ها مثبت بودند.

فیلم اتاق مجاور (The Room Next Door)، اولین فیلم بلند انگلیسی‌زبان «پدرو آلمودوار»، پس از نمایش در هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز، نقدهای عمدتاً مثبتی دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فیلم The Room Next Door

این فیلم دوشنبه شب در جشنواره با 18 دقیقه تشویق ایستاده همراه شد و مورد تحسین منتقدانی از رسانه‌هایی چون «گاردین»، «اسکرین»، «دیلی بیست» و «ونیتی فیر» قرار گرفت. با این حال، برخی از منتقدان از جمله «هالیوود ریپورتر»، «تلگراف»، «والچر» و «رپ» نقدهای متفاوتی ارائه داده و به تمامی از فیلم ستایش نکرده‌اند.

داستان اتاق مجاور درباره‌ی یک مادر و دختر است که به دلیل یک سوءتفاهم بزرگ از هم جدا شده‌اند. «اینگرید» (با بازی مور) که دوست «مارتا» (با بازی تیلدا سوئینتون) است، در مرکز این کشمکش قرار دارد. «مارتا» یک گزارشگر جنگ و «اینگرید» یک رمان‌نویس است.

فیلم به بی‌رحمی‌های جنگ می‌پردازد و رویکرد منحصر به فرد این دو نویسنده را برای شرح واقعیت به تصویر می‌کشد، در حالی که مضامینی چون مرگ، دوستی، لذت جنسی و مبارزه علیه وحشت را نیز کاوش می‌کند.

نمرات اولیه فیلم The Room Next Door

نمرات اولیه فیلم The Room Next Door از طرف منتقدان بسیار مثبت بوده‌اند. این فیلم از وب‌سایت IMDB نمره 6.7 از 10، از وب‌سایت Rottentomatoes نمره 95 از 100 و از وب‌سایت Metacritic نمره 67 از 100 را دریافت کرد. نظرات منتقدان به شرح زیر است:

Time Out / کلیم عفت‌اب: 100

عاشقان پرشور لاتین جای خود را به برف صورتی داده‌اند و تمایلات هم‌جنس‌گرایانه کم‌تر شده است، اما این آمریکای آلمودوار است و لذت‌بخش است.

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 80

این فیلم به دنبال افسرده کردن تماشاگران نیست. بلکه به طرز کاتارتیکی و انرژی‌بخش، این موضوعات ناگوار را بررسی کرده و به شعرهای ظریف تبدیل می‌کند. در واقع، یک نوع هم‌آهنگی است که آلمودوار ما را به خود نزدیک می‌کند و می‌گوید بله، بله، او هم نگرانی‌های غم‌انگیز ما را به اشتراک می‌گذارد.

The Daily Beast / بری لویت: 80

این فیلم ممکن است آن چیزی نباشد که انتظار داشتید، اما فیلمی است که می‌توانید به آن عشق بورزید. شخصیت‌هایش پر از زندگی‌اند، موسیقی‌اش بازیگوش، تصاویرش خیره‌کننده، داستانش دعوت‌کننده و قلبش باز است. تنها کافی است گوش دهید.

The Film Stage / روری اوکانر: 75

این فیلم مختصر، سبک، کاملاً صادقانه است و با وجود برخی مکالمات پرشور درباره هنر و نویسندگی، هرگز احساس نمی‌شود که بیش از حد تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Room Next Door چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *