تیزر سریال Alien: Earth منتشر شد

به تازگی تیزر سریال Alien: Earth (بیگانه: زمین) که ژانر ترسناک و علمی تخیلی دارد، منتشر شد و نگاهی کوتاه به این مجموعه را ارائه می‌دهد.

سریال Alien: Earth ساخته نوآ هاولی که از شبکه «FX» پخش خواهد شد، خلاصه داستان خود را منتشر کرده و همچنین تیزری از آن که قبلاً فقط برای گروه محدودی از تماشاگران فیلم Alien: Romulus نمایش داده شده بود، به صورت عمومی عرضه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر سریال Alien: Earth

در این تیزر کوتاه، یک «زینومورف» خشمگین و وحشی با دندان‌های تیز و لب‌های پر از آب دهان به نمایش گذاشته می‌شود؛ اما آیا این واقعاً آب دهان است یا خون؟ پاسخ این سوال را در سال 2025 خواهید یافت، زمانی که این سریال به‌طور انحصاری از شبکه «Hulu» پخش می‌شود، اما حداقل یک چیز مشخص است: «زینو» بسیار گرسنه و عصبانی است.

تیزر سریال بیگانه: زمین را مشاهده کنید:

در داستان سریال، یک سفینه فضایی مرموز روی زمین سقوط می‌کند و یک زن جوان (با بازی سیدنی چندلر) و گروهی از سربازان تاکتیکی در یک کشف سرنوشت‌ساز، با بزرگترین تهدید سیاره روبرو می‌شوند.

این سریال به رهبری «چندلر»، با حضور بازیگرانی همچون «الکس لاوتر»، «تیموتی اولیفانت»، «اسی دیویس»، «ساموئل بلنکین»، «بابو سیسی»، «دیوید رایزدال»، «آدریان ادموندسون»، «آدارش گوراو»، «جاناتان آجایی»، «ارانا جیمز»، «لیلی نیومارک»، «دی‌ام کامیل» و «مو بار-ال» همراه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Alien: Earth چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *