نخستین تریلر فیلم لایو اکشن ماینکرفت منتشر شد

در نخستین تریلر فیلم ماینکرفت که توسط جاوا و وارنر منتشر شد، شاهد ورود «جیسون موموآ»، «اما مایرز»، «دنیل بروکس» و «سباستین یوجین هانسن» به دنیای ماینکرفت از طریق یک پورتال آبی هستیم.

برخلاف انتظار، در تریلر لایو اکشن ماینکرفت همه‌چیز به طرز جالب و نگران‌کننده‌ای واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد. در ادامه تریلر فیلم Minecraft ، تصاویری از ارتش پرنده پیگلین، زوزه کشیدن یک گرگ، استفاده «موموآ» از میز کار برای ساختن سطل، درختی با بخشی از بدنه‌اش که گویی حذف شده، یک کریپر که در تعقیب یکی از شخصیت‌هاست و جهنم‌های سوزان نِدِر به نمایش درمی‌آید. و در نهایت، «جک بلک» در نقش «استیو» با پیراهن آبی معروفش ظاهر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تریلر فیلم ماینکرفت ماینکرفت منتشر شد

هرچند تمام عناصر دنیای فیلم همچنان از بلوک‌های چهارگوش ساخته شده‌اند، اما سبک هنری پیکسلی قدیمی جای خود را به واقع‌گرایی خیره‌کننده‌ای داده است. خوشبختانه، بازیگران همچنان به شکل طبیعی خود باقی مانده‌اند. این تصاویر همگی حال و هوای فیلم جومانجی را تداعی می‌کنند.

در طول سال گذشته، شایعاتی از پشت‌صحنه فیلم به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد دنیای فیلم شامل مکعب‌های واقع‌گرایانه خواهد بود و حتی طرح‌هایی از گوسفندان، کریپرها و نخستین نگاه به «استیو» نیز به نمایش درآمد. اکنون در این تریلر می‌توان تأیید کرد که تمامی این ادعاها به حقیقت پیوسته است.

همچنین لیکر مشهور، DanielRPK، امروز صبح اشاره کرده بود که یک تریلر منتشر خواهد شد.

این فیلم به کارگردانی «جرد هس» و با فیلمنامه‌ای از «کریس بومن» و «هابل پال»مر ساخته شده و قرار است سال آینده در تاریخ 4 آوریل (15 فروردین 1404) به اکران درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم لایو اکشن ماین کرفت چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Gamer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *