تریلر انیمه Dragon Ball Daima منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه Dragon Ball Daima (دراگون بال دیما) که جزو یکی از پرطرفدارترین فرانچایزها است، منتشر شد و تاریخ پخش آن اعلام گردید.

به مدت 40 سال، دراگون بال بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای مانگا و انیمه بوده است. در پاییز 2024، یک اسپین‌آف جدید از این داستان ماجراجویی موفق که حول شخصیت فوق‌العاده قوی «سون-گوکو» می‌چرخد، با نام Dragon Ball Daima آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Dragon Ball Daima

ماجراجویی بزرگ دراگون بال حدود 40 سال پیش با این جمله آغاز شد؛ هفت دراگون بال را پیدا کن و آرزوهایت برآورده خواهد شد. در این جستجو، دختری به نام «بولما» با پسر وحشی به نام «سون-گوکو» آشنا شد و با هم به سفرهای بزرگی رفتند. اکنون «سون-گوکو» یک مرد بالغ و پدر است. انتظار می‌رود که در Dragon Ball Daima، او و دوستانش به حالت ضعیف‌تر و کودکانه‌ای بازگردند.

استودیو هنوز به طور رسمی خلاصه‌ای از داستان را منتشر نکرده، اما از سه تریلر و چند مصاحبه اطلاعاتی به دست آمده است. در اولین تریلر، ابتدا می‌بینیم که آرزوها توسط اژدها برآورده می‌شود و سپس «سون-گوکو» و «وجیتا دچار» یک تحول دردناک می‌شوند و به نسخه‌های کوچک خود تبدیل خواهند شد، همان‌طور که صفحه رسمی دراگون بال این شخصیت‌ها را کودک نامیده است.

تریلر انیمه دراگون بال دیما را مشاهده کنید:

در تاریخ 2 سپتامبر (12 شهریور 1403)، شبکه تلویزیونی ژاپنی فوجی تی‌وی در جریان یک پیش‌نمایش برنامه، تاریخ پخش را اعلام کرد. اولین قسمت Dragon Ball Daima در تاریخ 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) در یک بازه زمانی آخر شب در ساعت 23:40 پخش خواهد شد. برای اولین قسمت، یک بازه زمانی 40 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است و بقیه قسمت‌ها حدود 20 دقیقه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Dragon Ball Daima چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *