صدرالدین حجازی به کما رفت

اخیراً خبری از صدرالدین حجازی ، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون منتشر شده که می‌گوید وی همچنان در حالت کما در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است.

این هنرمند 76 ساله که در طول دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، مدتی پیش به دلیل بیماری سرطان دچار مشکلات جسمی شد و طی این مدت از وضعیت سلامت نامناسبی رنج می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صدرالدین حجازی در کما است

«حجازی» دو روز پیش پس از وخیم شدن حالش توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) تحت درمان است. طبق آخرین پیگیری‌ها، او همچنان در حالت کما به سر می‌برد.

صدرالدین حجازی
صدرالدین حجازی در کما

از جمله فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به ناخدا خورشید، روز شیطان، مزاحم، سنتوری، تردید و خرس اشاره کرد. همچنین سریال‌های محبوبی مانند کوچک جنگلی، روزی روزگاری، تنهاترین سردار، تفنگ سرپر، زیرزمین، ساعت شنی، مرد دو هزار چهره، چار دیواری، مختارنامه، نابرده رنج، کیمیا و بانوی سردار نیز از دیگر آثار برجسته او در تلویزیون هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتفاق غم انگیز که برای «صدرالدین حجازی» رخ داد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *