فیلم تمساح خونی در شبکه نمایش خانگی اکران شد

فیلم تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی که ژانر کمدی دارد، از 14 شهریور 1403 در شبکه نمایش خانگی فیلیمو به اکران آنلاین درآمد.

این فیلم که نخستین ساخته «جواد عزتی» در مقام کارگردان است، پیش از این در جشنواره فیلم فجر 1402 به نمایش درآمده و به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم این جشنواره شناخته شد. تمساح خونی در 16 اسفند 1402 نیز در سینماهای ایران اکران شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم تمساح خونی در شبکه نمایش خانگی

در این فیلم کمدی اکشن، «جواد عزتی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «الناز حبیبی»، «بهزاد خلج»، «شبنم قربانی» و «سعید آقاخانی» به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره دو شخصیت اصلی به نام‌های «هومن» (با بازی جواد عزتی) و «پیمان» (با بازی عباس جمشیدی‌فر) است که به دلیل مشکلات مالی وارد مسیر خطرناکی از قمار می‌شوند و با دردسرهای بزرگی مواجه خواهند شد.

فیلم تمساح خونی

سانس‌های 11 روز نمایش مردمی فیلم تمساح خونی پیش از آغاز جشنواره حدود 640 میلیون تومان فروش داشت و بعد از فیلم صبحانه با زرافه‌ها در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم در 16 اسفند توسط پخش شهر فرنگ در سینماهای ایران اکران شد.

اکران آنلاین این فیلم از طریق پلتفرم فیلیمو آغاز شده و مورد توجه علاقه‌مندان به سینمای ایران قرار گرفته است. اگر به تماشای این فیلم علاقه‌مند هستید، می‌توانید با خرید اشتراک از پلتفرم فیلیمو، به تماشای آن بپردازید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم تمساح خونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *