تام هاردی و آرون تیلور جانسون در فیلم Blood On Snow همبازی خواهند شد

به تازگی اخباری از فیلم Blood On Snow (خون بر برف) منتشر شده که جزئیاتی از حضور تام هاردی و آرون تیلور جانسون را ارائه می‌دهد.

آرون تیلور جانسون، تام هاردی و «کاری فوکوناگا» (کارگردان) قرار است در پروژه اقتباسی از رمان جنایی هیجانی «جو نسبو» به نام خون بر برف همکاری کنند. این فیلم احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های پیش‌فروش شده در جشنواره فیلم تورنتو برای نمایندگی WME Independent و Range خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Blood On Snow با بازی تام هاردی و آرون تیلور جانسون

«نسبو» فیلمنامه این پروژه را بر اساس رمان پرفروش خود نوشته است. داستان هیجان‌انگیز این فیلم در دهه 1970 در شهر اسلو رخ می‌دهد، جایی که دو رهبر رقیب باندهای جنایی به نام‌های «هافمن» و «ماهیگیر» برای کنترل شهر با هم مبارزه می‌کنند.

این فیلم یک تجربه نادر در زمینه فیلمنامه‌نویسی برای نویسنده نروژی مشهور، یعنی «نسبو» است که کتاب‌های او تاکنون به فیلم‌ها و سریال‌های موفق زیادی اقتباس شده‌اند. فیلمبرداری این پروژه قرار است اواخر امسال آغاز شود.

فیلم Blood On Snow

خلاصه داستان فیلم به این صورت است قاتل حرفه‌ای و قابل اعتماد «هافمن»، «اولاف» یک قاتل سرد و کارآمد که برای این کار کاملاً مناسب است؛ اما در پس ظاهر بی‌رحم او، هوش غیرمنتظره و کد اخلاقی خاصی وجود دارد که از کودکی پیچیده‌اش شکل گرفته است.

وقتی «هافمن» دستور قتل همسر خودش را صادر می‌کند، اصول «اولاف» با وفاداری‌هایش در تضاد قرار می‌گیرد. به جای شلیک کردن، او نقشه‌ای می‌ریزد که او را هدف بعدی «هافمن» می‌کند. در حالی که هیچ پناهگاه امنی ندارد، «اولاف» با تشکیل یک اتحاد ناپایدار، در مرکز جنگ مرگبار باندهای جنایتکار اسلو قرار می‌گیرد. انتخاب «اولاف» او را به قهرمانی غیرمنتظره در دنیایی تبدیل می‌کند که هیچ عمل خیری بدون مجازات نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Blood On Snow با بازی تام هاردی و آرون تیلور جانسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *