سریال Only Murders In The Building برای فصل پنجم تمدید شد

سریال Only Murders in the Building با بازی «استیو مارتین»، «مارتین شورت» و «سلنا گومز»، توسط شبکه هولو برای فصل پنجم تمدید شد.

این خبر در حالی اعلام شد که فصل چهارم این سریال هر سه‌شنبه به صورت هفتگی از شبکه هولو پخش می‌شود و قرار است با قسمت پایانی خود در تاریخ 29 اکتبر 2024 (8 آبان 1403) به پایان برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل پنجم سریال Only Murders In The Building ساخته خواهد شد

فصل پنجم سریال فقط قتل های داخل ساختمان ، همچون فصل‌های پیشین، شامل 10 قسمت خواهد بود و بار دیگر شخصیت‌های محبوب آن از جمله «چارلز هایدن-ساویج» با بازی «استیو مارتین»، «میبل مورا» با نقش‌آفرینی «سلنا گومز» و «الیور پاتنام» با بازی «مارتین شورت» را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، فصل چهارم ستاره‌های بیشتری را به جمع بازیگران خود اضافه کرده است. «مریل استریپ» که در فصل سوم با نقش «لورتا دارکین» معرفی شد، در این فصل نیز حضور دارد و «جین لینچ» در نقش «ساز پاتاکی»، قربانی قتل فصل چهارم، به بازیگران بازمی‌گردد.

این بازیگران به چهره‌های جدیدی مانند «یوجین لوی»، «زک گالیفیناکیس»، «اوا لونگوریا»، «ریچارد کیند»، «ملیسا مک‌کارتی»، «کومیل نانجیانی» و «مالی شنون» پیوسته‌اند و به جذابیت‌های داستانی فصل جدید افزوده‌اند.

سریال Only Murders In The Building

سریال Only Murders in the Building در فصل سوم خود 21 نامزدی امی دریافت کرد که بیشترین تعداد نامزدی‌ها برای این مجموعه تا به امروز بوده است. این سریال به طور مداوم با نقدهای مثبتی روبه‌رو شده است و آخرین فصل آن امتیاز 97 درصدی در سایت راتن تومیتوز کسب کرده است.

علاوه بر حضور در نقش اصلی سریال، «استیو مارتین» یکی از خالقان و نویسندگان آن نیز است. او به همراه «جان هافمن» که همکار نویسندگی و تولید اوست، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده دارد.

هرچند تاریخ رسمی برای پخش فصل پنجم اعلام نشده است، اما با توجه به روال معمول سریال، انتظار می‌رود این فصل جدید در تابستان سال آینده به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سریال و تمدید شدن آن برای فصل پنجم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reapoter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *