فیلم جدید Ocean’s 14 در دست ساخت است

خبرها حاکی از آن است که پروژه جدید فیلم Ocean’s 14 ، اثر کمدی-جنایی محبوب آمریکایی که توسط Smokehouse تولید می‌شود، در حال پیشرفت است.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که «جورج کلونی» و «برد پیت» به این فرانچایز جذاب بازخواهند گشت و در حال مذاکره با «ادوارد برگر» برای تصدی کارگردانی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Ocean’s 14 در دست ساخت است

«ادوارد برگر» به عنوان یک کارگردان برجسته در حال ظهور است. او پس از موفقیت‌های فیلم آن طرف جبهه خبری نیست (All Quiet on the Western Front) که چهار جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم بین‌المللی را کسب کرد، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

کمپانی برادران وارنر و اسموک هاوس، به طور جدی روی فیلم 14 یار اوشن کار می‌کنند که اولین فیلم این سری بدون کارگردانی «استیون سودربرگ» خواهد بود.

اگرچه منابع داخلی آمریکایی گفته‌اند که هنوز زود است و «برگر» حتی پیشنهادی دریافت نکرده است (او در حال بررسی چندین پیشنهاد دیگر است)، اما به نظر می‌رسد این پروژه جذابیت‌های خاصی دارد. به علاوه، انتظار می‌رود که بازیگرانی همچون «مت دیمون»، «کیسی افلک» و سایر اعضای گروه نیز به این پروژه بازگردند.

فیلم Ocean’s 14

فرانچایز اوشن با بازی «برد پیت»، مجموعه‌ای از فیلم‌های کمدی-جنایی است که حول‌محور گروهی از دزدها و برنامه‌ریزان حرفه‌ای می‌چرخد که به سرپرستی شخصیت «دنی اوشن»، به انجام سرقت‌های بزرگ و پیچیده می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز اوشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *