تریلر فیلم Wolf Man منتشر شد + تاریخ اکران

به تازگی تریلر فیلم Wolf Man (مرد گرگ نما) که کارگردانی آن به عهده «لی وانل» است، به انتشار رسید و همچنین تاریخ اکران اعلام شد.

بازیگران این فیلم شامل «جولیا گارنر»، «کریستوفر آبوت»، «سام جیگر» و «ماتیلدا فرث» هستند، اگرچه به نظر می‌رسد که داستان اصلی فیلم بیشتر بر پایه نقش‌های «آبوت» و «گارنر» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Wolf Man

Wolf Man یک نوآوری ترسناک و خون‌آشام محور از فیلم‌های کلاسیک هیجان‌انگیز است که شما را در لحظه‌های وحشتناک خود غرق می‌کند و شاهد تعقیب یک مرد و خانواده‌اش توسط یک شکارچی مرگبار خواهید بود.

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته، «رایان گاسلینگ» از بازی در این فیلم منصرف شد و «کریستوفر آبوت» به جای او این نقش را پذیرفت. همانطور که از خلاصه داستان کوتاه مشخص است، جزئیات داستان هنوز در تاریکی نهفته مانده‌اند، اما گفته می‌شود که داستان مرموز روی یک مردی تمرکز دارد که خانواده‌اش توسط شکارچی اصلی ترسناک تعقیب می‌شوند.

در سال 2020، فیلم The Invisible Man «لی وانل» یک فرمول برنده برای بقیه Monsterverse «یونیورسال» را معرفی کرد. ما واقعا از آنچه «لی وانل» با منبع اصلی انجام داد، لذت بردیم و او داستان را به یک کابوس کروننبرگی تبدیل کرد. از دیگر آثار «وانل» می‌توان به فیلم علمی تخیلی با بودجه کم Upgrade اشاره کرد.

تریلر فیلم مرد گرگ نما را مشاهده کنید:

در ماه مارس، «یونیورسال» اعلام کرد که فیلم Wolf Man از تاریخ اولیهٔ انتشارش در سال 2024 سه ماه به تعویق افتاده و اکنون در تاریخ 17 ژانویه 2025 (27 دی 1403) به صورت گسترده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Wolf Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *