فیلمبرداری فصل ششم و پایانی سریال The Handmaid’s Tale آغاز شد

سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) رسماً برای فصل ششم و نهایی خود به مراحل تولید بازگشته است و طرفداران انتظار آن را می‌کشند.

«هولو» روز جمعه اعلام کرد که فیلمبرداری فصل پایانی سریال سرگذشت ندیمه از تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور 1403) آغاز شده است و عکسی از «الیزابت ماس»، بازیگر اصلی سریال، منتشر کرد که تخته صحنه اولین سکانس قسمت 1 را در دست دارد. او همچنین کارگردانی این قسمت را بر عهده گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری فصل ششم سریال The Handmaid’s Tale

همزمان با اعلام تولید، «هولو» اعلام کرد که فصل ششم در بهار سال 2025 پخش خواهد شد. فصل پایانی این سریال برنده امی قرار بود در سال 2023 تولید و در پاییز 2024 پخش شود، اما این برنامه به دلیل اعتصاب‌ها به تعویق افتاد.

فصل پنجم داستان جون (با بازی الیزابت ماس) را پس از قتل فرمانده «واترفورد» (با بازی جوزف فاینز) دنبال می‌کند و او باید با پیامدهای نقش خود در این جنایت وحشیانه روبرو شود. حداقل، او باید با همسر بیوه‌اش «سرنا» (با بازی ایوان استراهوفسکی) و تا حدی با «گیلیاد» مواجه شود؛ اما مهم‌تر از همه، او مجبور است هویت و هدف خود را بازتعریف کند که اکنون برای همیشه تغییر کرده است.

سریال The Handmaid's Tale
پشت صحنه سریال The Handmaid’s Tale

در همین حال، فرمانده «لارنس» (با بازی بردلی ویتفورد) با «نیک» (با بازی مکس مینگلا) و «خاله لیدیا» (با بازی ان داود) همکاری می‌کند، زیرا سعی دارد «گیلیاد» را اصلاح کرده و به قدرت برسد؛ اما کسی نمی‌داند فرمانده و «نیک» که به «جون» کمک کردند تا «واترفورد» را به قتل برساند، چه نقشه‌هایی در سر دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Handmaid’s Tale چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *