مدت زمان فیلم گلادیاتور 2 مشخص شد

طبق اعلام خبرگزاری ددلاین، فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی «ریدلی اسکات»، با مدت زمان 2 ساعت و 21 دقیقه به نمایش درخواهد آمد.

چند ماه پس از اکران نسخه اولیه 161 دقیقه‌ای این فیلم، منابع خبری از جمله فیچرفرست گزارش داده‌اند که نسخه نهایی این دنباله، با بازی «پل مسکال» و «دنزل واشینگتن»، به 141 دقیقه کاهش یافته است. قسمت اول فیلم Gladiator که در سال 2000 به اکران درآمد، دارای مدت زمان 2 ساعت و 31 دقیقه و نسخه طولانی‌تر آن نیز 2 ساعت و 50 دقیقه بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مدت زمان فیلم گلادیاتور 2 مشخص شد

«ریدلی اسکات» در مصاحبه‌ای با نیویورکر اعلام کرده است که 90 دقیقه از این فیلم را در زمان توقف فیلمبرداری به دلیل اعتصاب بازیگران هالیوود تدوین کرده است. او در این رابطه گفته:

در این زمان، من 90 دقیقه از فیلم، از جمله صحنه‌ای که قهرمان با گروهی از انترهای دم‌کوتاه به مبارزه می‌پردازند را ویرایش می‌کنم.

فیلم گلادیاتور 2

بازیگران این دنباله شامل «پل مسکال» در نقش «لوسیوس»، «جوزف کویین» در نقش امپراتور «کاراکالا»، «بری کیوگان»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشینگتن» و «کانی نلسون» هستند. در فیلم جدید Gladiator ، «پل مسکال» (بازیگر مینی‌سریال آدم‌های عادی)، جانشین «راسل کرو» در نقش «ماکسیموس» نخواهد شد و نقش «لوسیوس»، فرزند «لوسیلا» با بازی «کانی نلسون» در قسمت اول فیلم را ایفا می‌کند.

این فیلم که با بودجه‌ای بالغ بر 310 میلیون دلار ساخته شده، در تاریخ 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مدت زمان فیلم‌های جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *