ساعت پخش سریال تازه وارد از شبکه دو سیما مشخص شد

ساعت پخش سریال تازه وارد اعلام شد و این سریال با محوریت خانواده و فرزندآوری از شنبه، 17 شهریور، به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

به گزارش صدا و سیما، این مجموعه داستان‌های جذابی را در قالب اپیزودیک روایت می‌کند و هر قسمت به موضوعات مرتبط با خانواده و افزایش سن جامعه و چالش‌های فرزندآوری می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال تازه وارد از شبکه دو سیما

سریال تازه وارد که به تهیه‌کنندگی «محمدجواد موحد» به مراحل تهیه رسیده، توسط هشت کارگردان مطرح به نام‌های «رضا کشاورز»، »حسن حبیب‌زاده»، «محسن امانی»، «محمدجواد صالحی»، «میلاد محمدی»، «رضا محبی نوری»، «احمد حیدریان» و «سجاد معارفی» کارگردانی شده است. هر یک از این کارگردانان با دیدگاه‌های متفاوت خود، به روایت داستان‌های متنوع در هر قسمت پرداخته‌اند.

در این مجموعه، بازیگران مختلفی به ایفای نقش می‌پردازند که از جمله آن‌ها می‌توان به «آشا محرابی»، «رضا بنفشه‌خواه»، «سپیده خداوردی» و «شیوا خنیاگر» اشاره کرد. هر اپیزود با داستانی مستقل و جذاب، مخاطبان را به چالش‌های مختلفی که خانواده‌ها با آن‌ها مواجه هستند، دعوت می‌کند.

ساعت پخش سریال تازه وارد

مجموعه تازه وارد از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، حوالی ساعت 21:30 به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت و به امید ارائه دیدگاه‌های تازه درباره خانواده و فرزندآوری، مخاطبان را با خود همراه خواهد کرد.

این مجموعه به عنوان یک گام مهم در انعکاس مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه تلقی می‌شود و انتظار می‌رود که نظر مثبت بینندگان را جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های جدید صدا و سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *