برنامه‌های پاورقی و صبحانه ایرانی به آنتن شبکه دو برمی‌گردند

به تازگی خبری منتشر شده که جزئیاتی از بازگشت دو برنامه پاورقی و صبحانه ایرانی به آنتن شبکه دو را ارائه می‌دهد و همچنین ساعات پخش آن اعلام شد.

با آغاز ماه ربیع‌الاول، فصل جدید برنامه پاورقی با دکور و آیتم‌های تازه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این برنامه با هدف بررسی طنزگونه اخبار منتشر شده در فضای مجازی و نمایش لایه‌های پنهان پشت این اخبار و افراد مرتبط، تلاش می‌کند تا اخبار روز را به شکلی ساده و قابل فهم برای مخاطبان مرور کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برنامه پاورقی و صبحانه ایرانی در شبکه دو

پاورقی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «جواد فتحی» و اجرای «محمدرضا شهبازی» از 17 شهریور هر شب حوالی ساعت 19:45 پخش خواهد شد. همچنین، برنامه صبحانه ایرانی نیز با پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع‌الاول از 17 شهریور به آنتن شبکه دو بازگشت.

برنامه پاورقی

این برنامه شامل آیتم‌هایی مانند اخبار روز ایران و جهان، طب سنتی، ورزش و دیگر موضوعات روز است و هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 صبح به مدت سه ساعت پخش می‌شود. صبحانه ایرانی به تهیه‌کنندگی «امیرعلی آزادی» و اجرای «المیرا شریفی مقدم»، «فاطمه افشاریان»، «وحید رونقی» و «مجید یحیایی» روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش برنامه صبحانه ایرانی و پاورقی در شبکه دو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *