فیلم اخراجی ها 4 ساخته خواهد شد؟

«مسعود ده‌نمکی»، کارگردان نام‌آشنای سینمای ایران، موفق به دریافت پروانه ساخت برای اسپین‌آف (فصل چهارم)، یعنی فیلم اخراجی ها 4 شد.

«ده‌نمکی» که پیش از این سه قسمت از مجموعه سینمایی اخراجی ها را به تصویر کشیده، پس از 14 سال دوری از این پروژه، اکنون آماده است تا فصل جدیدی از این داستان جذاب را به نمایش بگذارد. در هر یک از فصل‌های گذشته، او با ترکیب بازیگران قدیم و جدید، توانسته است به جذابیت و تازگی این مجموعه بیفزاید و در اخراجی های 4 نیز به همین شیوه عمل خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم اخراجی ها 4 ساخته خواهد شد

قسمت‌های قبلی اخراجی‌ها، در زمان خود به عنوان پربازدیدترین فیلم‌های سال شناخته شدند و اخراجی‌ها 2 به ویژه به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم دهه 80 مطرح شده است. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تأثیر عمیق این مجموعه بر سینمای ایران و مخاطبان آن بوده است.

داستان اخراجی‌ها به زندگی «مجید سوزوکی»، جوانی که عاشق دختر یکی از معتمدین محل است، می‌پردازد. برای جلب موافقت پدر او، «مجید» عازم جبهه می‌شود و در نهایت به شهادت می‌رسد. این روایت همچنین شامل رخدادهای مختلفی است که برای گروه دوستان و همرزمان او در جبهه پیش می‌آید.

فیلم اخراجی ها 4

اخراجی‌ها نه تنها داستانی احساسی و انسانی را به تصویر می‌کشد، بلکه به عنوان اولین فیلم میلیاردی سینمای ایران، توانسته است رکورد فروش ریالی فیلم‌ها را نیز جابجا کند. این موفقیت‌ها، «ده‌نمکی» را به یکی از چهره‌های برجسته سینمای ایران تبدیل کرده و انتظار می‌رود با ورود به فصل چهارم، این داستان همچنان جذابیت خود را حفظ و مخاطبان جدیدی را جذب کند.

با توجه به محبوبیت و تأثیر این مجموعه، فصل جدید قطعاً توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک قسمت جدید از اخراجی ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *