فیلمبرداری سریال ناریا به اتمام رسید

فیلمبرداری سریال ناریا به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور پس از 14 ماه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

گروه تولید برای ضبط پلان‌های پایانی این مجموعه به شهر وان ترکیه و کشور ارمنستان سفر خواهند کرد. تاکنون بخش‌هایی از این پروژه در تهران، کرمانشاه، کردستان و استانبول فیلمبرداری شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اتمام فیلمبرداری سریال ناریا

این سریال 50 قسمتی که به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی تولید می‌شود، داستان «هوژان»، یک دانشمند ایرانی را روایت می‌کند که به دنبال اختراع پدیده‌ای است که ایران را از واردات محصولی استراتژیک بی‌نیاز کند. در این بین، گروهی از تبهکاران داخلی و خارجی برای جلوگیری از این موفقیت تلاش می‌کنند.

سریال ناریا

نویسندگی این سریال را «حمید رسول‌پور هدایتی» بر عهده داشته و «جواد افشار» نیز بازنویسی نهایی فیلمنامه را انجام داده است. ناریا جزو آثار پر بازیگر تلویزیون محسوب می‌شود و بازیگرانی همچون «سامان صفاری»، «امیریل ارجمند»، «کاظم بلوچی»، «فریبا متخصص»، «خسرو شهراز» و بسیاری دیگر در این پروژه حضور دارند. همچنین چهره‌های جدیدی مانند «زارا نادری‌فر» و «محمدسعید فرازمند» نیز در این سریال معرفی خواهند شد. علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از ترکیه، لبنان و ارمنستان نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

تدوین این مجموعه توسط «موحد شادرو» به‌طور همزمان با تصویربرداری آغاز شده است. از دیگر عوامل اصلی این پروژه می‌توان به «هادی افشار» (کارگردان دوم)، «علیرضا رجایی‌مقدم» (مدیر تصویربرداری)، «مهرداد دادگری» (مدیر صدابرداری) و «آرمان موسی‌پور» (آهنگساز) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ناریا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *